اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی دورود خبرداد:

فرد شرور و سابقه‌دار در دورود دستگیر شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان دورود گفت: با تلاش ماموران اطلاعات و امنیت یک فرد شرور و سابقه‌دار در این شهرستان دستگیر شد.

فرد شرور و سابقه‌دار در دورود دستگیر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی لرستان، علی امرایی گفت: ماموران این نیرو روز گذشته درپی اعلام فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر اینکه یک فرد شرور و سابقه‌دار به همراه یک نفر دیگر در سطح شهر مشاهده شده موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی اظهارداشت: با توجه به اهمیت موضوع، و شناخت و اطلاعات قبلی از متهم و سابقه جرائم ارتکابی وی بلافاصله طرح مهار با حضور تمام یگان‌های اجرایی پلیس تخصصی و امداد شهرستان به اجرا درآمد.
وی گفت: گشت‌های نامحسوس اطلاعات خودوریی حامل این فرد شرور را متوقف و وی را به همراه همدستش دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان دورود خاطرنشان کرد: این متهم از اراذل و اوباش و شرور منطقه و دارای سابقه متعدد در شهرستان‌های دزفول، اندیمشک و دورود است که از دو سال گذشته به اتهام جرائمی نظیر تیراندازی، ایراد ضرب و جرح و قصد تجاوز به احدی از گردشگران و اخلال در روند کاری کارکنان راه آهن و چندین فقره سرقت تحت تعقیب مراجع قضایی و پلیس است.
فرمانده انتظامی لرستان افزود: دستگیری این شرور موجب خوشحالی و رضایتمندی مردم و مسئولان شهرستان دورود را به همراه داشته است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول