اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهریور امسال

10 پایگاه سنجش سلامت جسمانی نوآموزان گیلان فعال می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش استثنایی گیلان: 10 پایگاه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان آماده ورود به دبستان در شهریور امسال فعال می‌شود.

10 پایگاه سنجش سلامت جسمانی نوآموزان گیلان فعال می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اسماعیل بشارتی‌مقدم صبح امروز در جلسه اداره آموزش و پرورش استثنایی گیلان به منظور اعلام پایگاه‌های سنجش سلامت جسمانی نوآموزان اظهار کرد: با توجه به تعطیلی موقت پایگاه‌های سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان آماده ورود به دبستان در ماه مبارک رمضان، تعداد 10 پایگاه سنجش از چهارم شهریور امسال فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

وی، پایگاه‌های شهید منتظری رشت، شهید صدوقی لاهیجان، شهید دستغیب لنگرود، پویای رودسر، شهید مدرس یک صومعه‌سرا، امام حسن مجتبی انزلی، صائب تالش و عدالت آستارا را برای سنجش از نوآموزان آماده ورود به دبستان گیلان آماده اعلام کرد.

این مسئول، خاطرنشان کرد: اولیای این نوآموزان می‌توانند از هم‌اکنون در روزهای دوشنبه و چهارشنبه برای گرفتن نوبت به پایگاه‌های مذکور مراجعه کنند.

وی، با بیان اینکه آدرس، تلفن و اطلاعات پایگاه‌های مورد نظر در سایت اداره استثنایی موجود است، افزود: این نشانی‌ها در اداره‌های مناطق و شهرستان‌ها نیز موجود بوده و قابل دسترسی است.

بشارتی‌مقدم یادآور شد: پایگاه‌های انتقالی و سیار رودبار و تالش نیز در شهریور امسال در مناطق تعیین شده به کار خود ادامه می‌دهند.

وی، از مدیران مدارس ابتدایی خواست دقت لازم را در معرفی تمام نوآموزان جا مانده از سنجش به پایگاه‌های مربوطه داشته باشند و از ثبت نام افراد بدون شناسنامه سلامت سنجش خودداری کنند.

مدیر آموزش و پرورش استثنایی گیلان خاطرنشان کرد: تا پایان تیر امسال تعداد 27 هزار و 766 نفر نوآموز مورد سنجش قرار گرفته‌اند که از بین آنها تعداد 25 هزار و 411 نفر به مدارس عادی و 2 هزار و 355 نفر به مرحله تخصصی معرفی شدند.

به گفته وی، پیش‌بینی می‌شود بالغ بر 30 هزار نفر نوآموز در طرح سنجش سلامت امسال در گیلان مورد ارزیابی‌های آمادگی تحصیلی، بینایی، شنوایی، بهداشت  و... قرار گیرند.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول