اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دنبال تشکیل انجمن‌های خیرین مدرسه‌ساز و مسکن‌ساز

دفتر امورخیرین فرهنگ‌ساز در شیراز راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: به دنبال تشکیل انجمن‌های مردمی خیرین مدرسه‌ساز، تامین سلامت و...، دفتر امور خیرین فرهنگ‌ساز در شهرداری شیراز راه‌اندازی شد.

دفتر امورخیرین فرهنگ‌ساز در شیراز راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مسئول پیگیری امور خیرین فرهنگ‌ساز و شهرساز شهرداری شیراز صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به پیشتاز بودن خیران شیرازی از گذشته‌های دور تاکنون، اظهار داشت: در شهر علم و ادب شیراز، از زمان‌های بسیار دور خیران، نیازها و فضاهای ماندگاری احداث کردند که هم مردم زمان حیات خودشان استفاده کردند و هم آیندگان از آن بهره‌مند شده و می‌شوند.

علیرضا دستغیب با بیان اینکه خیران شیرازی در زمینه مدرسه‌سازی، ساخت بیمارستان و ... در فارس پیشتاز بوده و هستند، خاطرنشان کرد: علاوه بر این فضاها، شهر نیاز به امکانات و فضاهای دیگری نیز دارد که با بودجه‌های دولتی و یا با عوارض و مالیات امکان تامین نیازهای شهر میسر نیست.

مسئول پیگیری امور خیرین فرهنگ‌ساز و شهرساز شهرداری شیراز، افزود: به منظور پاسخ به خیران نیک‌اندیش شیراز چه آنان که ساکن این کلانشهر هستند و چه آنها که در خارج از مرزهای کشورمان زندگی می‌کنند اما اهتمام لازم را نسبت به شهر خود دارند و همچنین تسریع در انجام این‌گونه پروژه‌ها شهردار شیراز تصمیم گرفته که تشکیلاتی برای حضور خیران در ساخت فضاهای فرهنگی و شهرسازی فراهم شود.

دستغیب ادامه داد: به همین منظور دفتری با عنوان پیگیری امور خیرین فرهنگ‌ساز و شهرساز در حوزه معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز راه‌اندازی شده که این‌گونه امور را بر عهده دارد.

وی گفت: امیدواریم راه‌اندازی این دفتر در ماه مبارک رمضان، باعث خیر و برکت هم برای خیران و هم برای شهروندان شیرازی باشد.

مسئول پیگیری امور خیرین فرهنگ‌ساز و شهرساز شهرداری شیراز تصریح کرد: آمادگی داریم که با یک تماس خیران، به حضور آنها برسیم و با توجه به نیاز شهر و نوع همکاری آنها، پیگیری لازم را انجام دهیم.

دستغیب با بیان اینکه از تمام مسئولان شهری و شهرداری در این زمینه تقاضای همکاری داریم، ابراز داشت: امیدواریم بتوانیم در آینده به یک مجمع بزرگ خیرین فعال و پویا تبدیل شده و بخشی از نیازهای شهرمان را از این طریق تامین کنیم.

وی افزود: در آینده‌ای نزدیک نیازهای شهر را اعلام می‌کنیم تا خیران در جریان این نیازها قرار گیرند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول