اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد شهرستان زنجان خبر داد

برگزاری کنسرت گروه موسیقی اشراق در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان از برگزاری کنسرت گروه موسیقی اشراق در زنجان خبر داد.

برگزاری کنسرت گروه موسیقی اشراق در زنجان
اصغر جاهدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده کنسرت گروه موسیقی اشراق زنجان در بهمن ماه سال جاری در زنجان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این کنسرت با همکاری انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان برگزار می‌شود، افزود: این کنسرت روزهای ششم، هفتم و هشتم بهمن ماه سال جاری در زنجان برگزار می‌شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با اشاره به برگزاری این کنسرت در تالار فرهنگسرای امام خمینی (ره) استان زنجان، یادآور شد: این کنسرت از ساعت 18 و 30 دقیقه آغاز می‌شود.
وی با بیان اینکه سرپرست و آهنگساز این کنسرت اصغر محمدی است، افزود: خواننده این گروه شهرام آبرومند است.
جاهدی محل فروش بلیت این کنسرت را فروشگاه چهار باغ، آموزشگاه شور انگیز، آموزشگاه چکاوک، شهر کتاب و انجمن خیریه مهرانه عنوان کرد و افزود: فروش اینترنتی بلیط‌های این کنسرت نیز امکان‌پذیر است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری کارگاه آموزش شعر خبر داد و گفت: این کارگاه یک روزه از سوی انجمن ادبی اشراق و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان برگزار می‌شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان تصریح کرد: این کارگاه آموزشی با موضوع جمال شناسی در قالب تشبیه، استعاره، مجاز، کنایه، اسطوره، آرکی تایپ و رمز برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه استاد این کارگاه تورج عقدایی است، افزود: وی استاد دانشگاه و مدیر گروه کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی دانشگاه آزاد اسلامی است.
جاهدی تصریح کرد: علاقه‌مندان برای نام‌نویسی و حضور در این کارگاه می‌توانند از ساعت 15 و 30 دقیقه تا 17 و 30 دقیقه به دفتر انجمن ادبی اشراق مراجعه کنند.
وی تصریح کرد: در پایان این کارگاه یک روزه گواهی شرکت در کارگاه به شرکت کنندگان ارائه می‌شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با بیان اینکه این کارگاه روز یکشنبه 11 بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود، افزود: زمان برگزاری این کارگاه ساعت 14 همین روز است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول