اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تأمین مسکن کمیته امداد خراسان‌شمالی خبر داد

پیشرفت 90 درصدی 550 واحد مسکونی مددجویان خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: مدیر تأمین مسکن کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی از پیشرفت 90 درصدی پروژه ساخت 550 واحد مسکونی شهری ویژه مددجویان این نهاد خبر داد.

پیشرفت 90 درصدی 550 واحد مسکونی مددجویان خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی، علی نوری اظهار کرد: در سال گذشته برنامه ساخت سه هزار و 500 واحد مسکونی در رأس برنامه‌های این نهاد قرار گرفت که یک هزار و 50 واحد آن ویژه خانواده‌های نیازمند شهری است.

وی با اشاره به اینکه از تعداد پروژه‌های شهری فوق، عملیات اجرایی 550 واحد آن در سال گذشته آغاز شد، افزود: با پیش‌بینی‌های صورت گرفته، عملیات ساخت 550 واحد دیگر نیز در سال جاری آغاز می‌شود.

مدیر تأمین مسکن کمیته امداد امام‌ خمینی (ره)  تصریح کرد: از تعداد کل پروژه‌های در دست اقدام در سال گذشته دو هزار واحد در قالب طرح بهسازی مسکن روستایی قرار داشت که تعداد باقی مانده این پروژه‌ها در سال جاری به مرحله اجرا می‌رسد.

نوری با بیان اینکه پروژه 300 واحد مسکونی روستایی از برنامه‌های سال گذشته باقی مانده است، گفت: برای کمک به ساخت این واحدهای مسکونی در روستاها 100 میلیون ریال تسهیلات در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد.

وی همچنین میزان تسهیلات خانواده‌های نیازمند شهری را نیز تا سقف 100 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: این تسهیلات براساس جمعیت خانواده‌های مددجو ارایه می‌شود.

مدیر تأمین مسکن کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: برای احداث تعداد واحدهای مسکونی روستایی که در برنامه امسال هستند، پرونده تشکیل و به بنیاد مسکن تحویل داده شده است اما تاکنون بانک‌ها برای اعطای تسهیلات اعلام آمادگی نکرده‌اند.

انتهای پیام/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول