اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم شهرداری اراک:

ترکیب بازیکنان تیم فوتبال شهرداری اراک مشخص شد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم شهرداری اراک با ابراز رضایت از اردوی شمال گفت: با پایان این اردو 90 درصد از ترکیب بازیکنان شهرداری اراک برای فصل جدید لیگ دسته اول مشخص شد.

ترکیب بازیکنان تیم فوتبال شهرداری اراک مشخص شد
نادر دست‌نشان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک پیرامون اردوی سه هفته‌ای شمال اظهار داشت: اردوی خوبی بود و خوشبختانه اعضای تیم به آمادگی خوبی در این اردو دست یافتند.
وی با اشاره به وضعیت نسبتا خوب تیم و تحقق بخش قابل توجهی از اهداف برگزاری اردو تصریح کرد: با پایان اردوی سه هفته‌ای شمال به تیم مورد انتظار دست یافتم که این جای خوشحالی است.
سرمربی تیم شهرداری اراک از احتمال برگزاری مرحله چهارم و پایانی اردوی تیم در تهران خبر داد و افزود: در  این اردو پیش‌بینی برگزاری سه بازی تدارکاتی با تیم‌های شاخص لیگ برتر شده است که امیدواریم با برگزاری دیدارهای تدارکاتی تا آغاز مسابقات، به آمادگی موردنظرمان برسیم.
دست‌نشان درخصوص بازیکنان شاخص جذب شده گفت: صابر میرقربانی و محمود پوراسدالله از تیم پیکان قزوین، مرتضی ایزدی از نفت تهران  و حمید نشاط‌جو از تیم استیل‌‌آذین تهران و بازیکنان دیگری که با تیم قرارداد بستند، از بازیکنان شاخص تیم هستند که همگی چند دوره تجربه حضور در لیگ برتر را دارند، همچنین اسامی قطعی بازیکنان طی چند روز آینده از طریق روابط ‌عمومی باشگاه اعلام خواهد شد.
وی در مورد سایر تیم‌ها و رقبای اصلی تیم شهرداری تصریح کرد: هر 28 تیم لیگ دسته اول برای موفقیت به مسابقات وارد شدند و تیم شهرداری هم از این حیث جدا نیست، ما هم مصممیم با همت هواداران شاهد موفقیت تیم باشیم.
دست‌نشان در مورد بومی و غیر بومی بودن بازیکنان تیم نیز گفت: این تفکر بومی یا غیر بومی بودن در فوتبال امروز دیگر معنایی ندارد و تمام تلاش یک مجموعه برای موفقیت است با این حال بازیکنان انتخاب شده غیربومی تیم، در اراک سکونت خواهند داشت.
به گفته وی بازیکنان انتخاب شده اراکی بهترین‌های حال حاضر فوتبال استان هستند.
تیم فوتبال شهرداری اراک در نخستین بازی خود یازدهم شهریور ماه مهمان تیم فوتبال اتکای گرگان خواهد بود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول