اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حاشیه زمزمه جابجایی فرمانداران خراسان جنوبی

مردم و مسئولان خواستار معرفی فرماندار خوسف هستند

خبرگزاری فارس: از ارتقای خوسف به شهرستان مدت‌هاست می‌گذرد و روز به روز به درخواست‌های مردمی مبنی بر معرفی فرماندار بیشتر می‌شود.

مردم و مسئولان خواستار معرفی فرماندار خوسف هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، این روزها که زمزمه جابجایی فرمانداران خراسان جنوبی قوت گرفته و گویا به واقعیت نزدیک شده مردم خوسف بر این باورند که اولویت اول در انتصاب‌ها باید شهرستان‌ها تازه تاسیس باشد و مسئولان به جای تمرکز بر جابجایی فرمانداران استان به فکر این باشند تا با معرفی فرماندار شهرستان، خوسف را از بلاتکلیفی نجات دهند.

یک شهروند خوسفی در این زمینه می‌گوید: هشت ماه از خبر ارتقای خوسف به شهرستان می‌گذرد اما هنوز فرماندار معرفی نشده و در واقع خوسف هنوز بلاتکلیف است.

سعید غلامزاده معتقد است: اقدام دولت در ارتقای خوسف پاسخی مثبت به درخواست‌های چندین ساله دیار گل‌های نرگس اما محروم منطقه است که می‌توانست با معرفی فرماندار در روزهای اولیه ارتقا، شیرینی مصوبه دولت را دوچندان کند.

 

شهروند خوسفی: خدمات دولت با معرفی نخستین فرماندار دوچندان شود

شهروند دیگری می‌گوید: این روزها گزینه‌های مختلفی برای فرمانداری خوسف مطرح می‌شوند از آمدن فرماندار درمیان گرفته تا معرفی بخشدار فعلی اما آنچه خواسته مردمان خوسف است معرفی هرچه سریع‌تر فرماندار است.

رضا محمدی از استاندار خراسان جنوبی خواست به دور از دعواهای سیاسی و بدون توجه به برخی ادعاهای بی‌پایه و اساس در زمینه برخی گزینه‌ها هرچه ‌سریع‌تر فرماندار خوسف را معرفی کند.

وی تاکید کرد: 10 ماه به عمر دولت دهم بیشتر باقی نمانده و اگر قرار است خدمتی به مردم صورت گیرد باید با معرفی نخستین فرماندار دوچندان شود.

 

عبادی: مدیران کل برای تاسیس و راه‌اندازی ادارات در خوسف اقدام کنند

موضوع معرفی فرماندار خوسف البته تنها خواسته مردم نیست و رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی هم خواستار این موضوع در کنار معرفی روسای ادارات شهرستان شده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدباقر عبادی در مراسم افتتاح نخستین مرکز سلامت و روان خوسف افزود: مدیران کل برای تاسیس و راه‌اندازی ادارات در خوسف اقدام کنند.

 

بیکس: مسئولان ادارات معرفی شوند

بخشدار خوسف هم از مسئولان استان و بیرجند خواست، اداره‌هایی که در خوسف دارای ساختمان است هر چه سریع‌تر برای معرفی مسئول آن اقدام شود.

احمد بیکس افزود: مسئولان اداره‌های بخش نیز با رایزنی با مدیران کل و مدیران دستگاه متبوع در بیرجند برای تامین تجهیزات مورد نیاز و نیروی انسانی اداره اقدام کنند.

انتقاد از تعلل در معرفی فرماندار خوسف با گذشت بیش از هشت ماه از ارتقای این بخش به شهرستان در حاشیه جلسه شورای اداری خوسف نیز مطرح شد.

 

آراسته: چرا در معرفی فرماندار تعلل می‌شود

رئیس شورای اسلامی خوسف هم گفت: با وجود بیش از هشت ماه از ارتقای خوسف به شهرستان، چرا در معرفی فرماندار تعلل می‌شود.

محمد آراسته افزود: تقاضای مردم تسریع در این امر مهم است تا در سایه آن شاهد تحولات بزرگی در بخش‌های مختلف شهر و روستاها باشیم.

از سویی دیگر هرچند خواسته به حق مردم خوسف و زیرکوه برای معرفی فرمانداران بارها و بارها مطرح شده و به جای اینکه مسئولان ارشد استان به فکر معرفی فرمانداران این دو شهرستان باشند این روزها اخبار حکایت از تمرکز بر جابجایی برخی از فرمانداران فعلی از جمله نهبندان، قاین، درمیان، فردوس و سرایان و همچنین ادارات کلی مانند بنیاد شهید، فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش است.

----

گزارش از احسان مداح

----

انتهای پیام/ی10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول