اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت جودوی استان اردبیل:

تنها دو سالن در اردبیل متعلق به جودو است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت جودوی استان اردبیل گفت: در اردبیل تنها دو سالن ورزشی متعلق به رشته جودو است.

تنها دو سالن در اردبیل متعلق به جودو است

اسحق رسولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: با توجه به نام‌گذاری فدراسیون به نام سال توسعه همگانی ورزش جودو در تلاش هستیم تا از تمام ظرفیت‌ها و توان خود برای تحقق این امر و نهادینه شدن ورزش جودو در سطح خانواده‌ها اقدام کنیم.

رئیس هیئت جودوی استان اردبیل با بیان اینکه از 30 استان کشور مدعیان متعددی در اوزان مختلف حضور دارند، افزود: وضعیت جوانان ما نسبت به نوجوانان برای حضور در رقابت‌های ملی و کشوری بهتر است و هرچند در مسابقات نوجوانان موفقیت برجسته‌ای نصیب این استان نشد اما از میزبانی مطلوب ابراز رضایت شد و ما در استعداد‌پروری یک گام به جلو حرکت کردیم.

وی به ضعف و نقص زیرساخت رشته جودو به رغم توجه به برخی رشته‌های ورزشی اشاره کرد و گفت: با همکاری فدراسیون در سال گذشته موفق شدیم با 15 میلیون تومان تاتامی خریداری و در سالن ورزشی نصب کنیم تا ورزشکاران ما در این فضا تمرین کرده و آموزش ببینند.

رئیس هیئت جودوی استان اردبیل وجود مکان و سالن مناسب را در توسعه ورزش بسیار با اهمیت توصیف کرد و ابراز داشت: امروز در سالنی تمرین می‌کنیم که امکان حضور تماشاگران متعدد وجود ندارد که امیدواریم با عنایت مسئولان استانی بتوانیم فضای مناسب و مطلوب را برای تمرین و جذب جوانان و نوجوانان فراهم کنیم.

رسولی به همکاری خوب آموزش و پرورش، بسیج و نیروهای نظامی و انتظامی در توسعه زیربنایی این رشته اشاره کرد و افزود: امیدواریم با سرمایه‌گذاری که در سال‌های اخیر در رده سنی نوجوانان و نونهالان داریم بتوانیم در سطح کشور مدال‌های رنگارنگی را به دست آوریم.

این مسئول در ادامه اظهار داشت: هرچند در استان اردبیل رشته‌هایی مثل کشتی ژیمناستیک و فوتبال بیشتر مورد توجه است اما مسئولان یقین داشته باشند در رشته‌‌های مدال‌آوری چون جودو اگر سرمایه‌گذاری‌ها درازمدت باشد کسب نتایج مطلوب نیز در مسابقات ملی بین‌المللی و المپیک دور از دسترس نخواهد بود.

رئیس هیئت جودوی استان اردبیل به حضور غرور آفرین تیم ملی جودوی ایران در مسابقات المپیک در تمام ادوار اشاره کرد و گفت: با استعدادهایی که در اردبیل شاهد بروز و ظهور آن در قالب مسابقات کشوری نوجوانان بودیم به نظر می‌رسد آینده جودوی ایران تضمین شده و در یک چشم‌انداز مناسب قرار دارد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول