اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال

کتابخانه عمومی جاجرود احداث می‏شود

خبرگزاری فارس: مسئول پیگیری احداث کتابخانه عمومی جاجرود از آغاز کار ساخت کتابخانه عمومی این منطقه در سال جاری برای توسعه فرهنگ کتاب و کتاب‏خوانی خبر داد.

کتابخانه عمومی جاجرود احداث می‏شود

کورش ملکی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: این مهم در راستای توسعه فرهنگ در میان اقشار جوان و نوجوان این منطقه انجام می‏گیرد.

وی ادامه داد: از این امکان فرهنگی مناسب علاوه بر اهالی محلی جاجرود، مردمان سایر نقاط کشور در حال عبور به نواحی شمالی نیز می‏توانند بهره‏مند شوند.

ملکی اضافه کرد: پیش از این، کلنگ اجرای این مجموعه فرهنگی با حضور مسئولان امر به زمین خورده بود.

مسئول پیگیری احداث کتابخانه عمومی جاجرود افزود: چندی پیش نیز آزمایش‏های مقاومت خاک‏ زمین محل اجرای پروژه نیز از سوی مسئولان امر مورد بررسی و البته تایید نهایی قرار گرفت.

وی ادامه داد: بنابراین، کار اجرای ساختمان کتابخانه عمومی روستای خسروآباد جاجرود تا پیش از آغاز فصول سرد سال آغاز می‏شود.

مسئول پیگیری احداث کتابخانه عمومی جاجرود، روستا و روستایی را حافظ فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی این مرز و بوم کهن خواند و ادامه داد: اگر جویای فرهنگی پاک و بی‏آلایش اسلامی مردم ایران هستید باید آن را در مناطق روستایی جست‏وجو کنید.

وی اضافه کرد: خوشبختانه صفای دل روستایی و خلوص فرهنگ روستا می‏تواند موجبات پاسداری از فرهنگ ایرانی و اسلامی را فراهم سازد.

جاجرود مجموعه‏ای از مناطق روستایی واقع در شمال شرق استان تهران و مستقر در 10 کیلومتری پایتخت است و همه این خطه خوش آب و هوا را با رودخانه مشهور و طبیعت زیبای آن می‏شناسند.

نقاطی روستایی همچون خسروآباد، "سعیدآباد"، "طاهرآباد" و نواحی کارگاهی از جمله مناطق مسکونی و کارآفرینی جاجرود محسوب می‏شود.

انتهای‌پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول