اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌رضوی:

ایجاد پایانه انتقال سوخت دوغارون تصویب شد

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌رضوی گفت: با تصویب احداث پایانه انتقال سوخت دوغارون موافقت شد.

ایجاد پایانه انتقال سوخت دوغارون تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود صلاحی در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز که در استانداری خراسان‌رضوی برگزار شد، اظهار کرد: طرح بررسی و ایجاد جایگاه خاص سوخت‌گیری نیز برای ورود کامیون‌ها از افغانستان به خراسان به علی هرندی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان واگذار شد. 

استاندار خراسان‌رضوی تاکید کرد: در حالی که کشورمان سرشار از منابع نفتی است باید افغانستان را به طور رسمی از نظر سوخت تامین کنیم و نباید اتفاق زمستان سه سال گذشته دوباره تکرار شود.

صلاحی ادامه داد: دو سال قبل به رئیس جمهور و وزیر نفت افغانستان قول دادیم تمام نیاز سوختی افغانستان را توسط لوله تامین کننده سوخت به صورت مستقیم عرضه کنیم.

در ادامه این جلسه علی هرندی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: حدود 160 میلیون لیتر نفت و گاز در سطح استان به منازل و 72 درصد در بخش حمل و نقل که 32 دهم درصد در بخش صنعت و 10 درصد به بخش کشاورزی است، به مصرف می‌رسد.

هرندی تصریح کرد: در سال 90 نسبت به 89، مراکز عرضه نفت و گاز 45 درصد رشد مصرف داشت و در چهار ماهه اخیر نیز 20 درصد رشد مشاهده شد که با وجود اینکه حدود 12 ساعت مراکز عرضه تعطیل است اما به روش‌های مختلفی در بخش حمل و نقل فرآورد‌ه‌های نفتی به صورت قاچاق به فروش می‌رسد.

انتهای پیام/صا30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول