اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی خبر داد

جمع‌آوری 700 کارت سوخت از رانندگان قاچاقچی سوخت

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: در سه ماه نخست امسال 700 کارت سوخت از رانندگان ماشین‌های باری که قاچاق سوخت می‌کردند، جمع‌آوری شده است.

جمع‌آوری 700 کارت سوخت از رانندگان قاچاقچی سوخت

رسول النقی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در سه ماه نخست سال جاری شش دستگاه اتوبوس مسیر ارومیه به ترکیه و بالعکس که اقدام به لوله‌کشی اتوبوس برای قاچاق سوخت کرده بودند، شناسایی شدند.

وی با اشاره به قاچاق سوخت توسط این اتوبوس‌ها، تصریح کرد: این اتوبوس‌ها در هر سری که مسافر از ارومیه می‌بردند حدود 10 هزار لیتر سوخت قاچاق می‌کردند.

النقی‌پور افزود: طی شناسایی این اتوبوس‌ها باندی که بیش از سه میلیون لیتر سوخت خارج از شبکه برای این اتوبوس‌ها داده بود نیز منهدم شد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه مبارزه با قاچاق سوخت، گفت: سه ماه نخست سال جاری طی مبارزه با قاچاق سوخت در استان 700 کارت سوخت از رانندگان خودروهای باری که اقدام به قاچاق سوخت می‌کردند، جمع‌آوری شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی از همکاری چهار نفر در ماکو برای قاچاق سوخت خبر داد و اعلام کرد: این افراد با ساخت باک‌های غیراستاندارد رانندگان را در راستای قاچاق سوخت همراهی می‌کردند.

النقی‌پور با بیان اینکه استان آذربایجان‌غربی از نظر جغرافیایی و سیاسی یکی از استان‌های حساس کشور به شمار می‌رود، اظهار داشت: با اقدامات پلیس در این زمینه توانسته‌ایم در راستای کاهش وقوع جرایم گام‌های خوبی برداریم.

وی با بیان اینکه در این استان راهزنی به حداقل رسیده است، گفت: در گذشته شاهد راهزنی‌های متعدد در راه‌‌های استان بودیم که با اقدامات پلیس توانسته‌ایم میزان راهزنی را به صفر برسانیم.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول