اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی همدان خبر داد

تحویل 800 میلیون ریال به صاحبش توسط راننده تاکسی در همدان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر همدان گفت: راننده امانتدار همدانی کیف حاوی 12 فقره چک حامل به مبلغ 804 میلیون ریال به همراه مدارک ارزشمندی که در تاکسی خود پیدا کرده بود را به صاحبش تحویل داد.

تحویل 800 میلیون ریال به صاحبش توسط راننده تاکسی در همدان

محمدجواد زارعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به امانتداری و وظیفه‌شناسی رانندگان همدانی اظهار داشت: راننده امانتدار همدانی کیف حاوی 12 فقره چک حامل به مبلغ 804 میلیون ریال به همراه مدارک ارزشمند دیگری را که در تاکسی خود پیدا کرده بود به صاحبش تحویل داد.

وی ادامه داد: آقای آیت‌الله رضایی از رانندگان فعال در سطح شهر هنگامی که مشغول نظافت خودروی خود بود متوجه شد کیفی که مربوط به مسافران ایشان بوده در زیر صندلی جای مانده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر همدان افزود: این راننده وظیفه‌شناس بلافاصله آن را تحویل و با همکاری سازمان تاکسیرانی و آژانس 1828 موفق به بازگرداندن آن به صاحبش گشت.

وی صداقت، اخلاص، پاکی و امانتداری را مهم‌ترین خصوصیات رانندگان مخلص و فداکار ذکر کرد و افزود: به غیر از این راننده امانتدار رانندگان دیگری هم داریم که وسایل ارزشمند به جا مانده از مسافرین در تاکسی‌ها را تحویل داده‌اند که این‌ها همه حکایت و نشان از امانتداری رانندگان زحمتکش و باایمان تاکسیرانی این شهر دارد.

زارعی خاطرنشان کرد: این راننده و رانندگان مشابه نیز برای تشویق در سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی به کمیته انضباطی معرفی و مورد تشویق قرار خواهند گرفت.

وی افزود: در جشنواره تاکسیرانان برگزیده که در بهمن ماه 91 برگزار خواهد شد از تمام رانندگان امانتدار، باانصاف، مردم‌دار و... به نحو شایسته‌ای تقدیر خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر همدان در پایان سخنانش اظهار داشت: از تمام همشهریان خواستاریم در صورت مشاهده و ارائه هرگونه گزارش و مستندات به دبیرخانه جشنواره تاکسیران برگزیده واقع در روابط عمومی سازمان ارائه کنند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول