اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان بوشهر

دشتی بیشترین سهم اعتبارات فعالیت‌های قرآنی را دارد

خبرگزاری فارس: مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتی گفت: دشتی بیشترین سهم اعتبارات فعالیت‌های قرآنی در استان بوشهر را داراست.

دشتی بیشترین سهم اعتبارات فعالیت‌های قرآنی را دارد

جواد احمدی‌منفرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی، با اشاره به فعالیت‌های کانون قرآن در شش ماهه نخست سال گفت: با توجه به استقبال چشم‌گیر خانواده‌ها نسبت به شرکت فرزندان خردسالشان در دوره‌های پیش دبستانی شکوفه‌های قرآن و لزوم فراگیری صحیح قرآن در سنین خردسالی، یک دوره کلاس‌های فرهنگ‌‌سازی انس با قرآن ویژه خردسالان در شهر کاکی در حال برگزاری است.

وی افزود: بدون شک تلاش‌هایی در سال‌های متمادی در ارتباط با آموزش قرآن کریم صورت پذیرفته است و در این بین نقش کانون قرآن این شهرستان برای ترویج فرهنگ غنی قرآنی را نباید نادیده گرفت.

مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتی خاطر نشان کرد: جهت گسترش نهضت فراگیری قرآن تلاش و کوشش فراوانی انجام شد که در راستای این ضرورت فرهنگی کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی دشتی در شش ماهه نخست سال جاری تعداد 600 نفر در قالب 24 کلاس را آموزش داده است.

احمدی‌منفرد تصریح کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر پرورش 10 میلیون حافظ در سطح کشور، اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتی با تأسی از این فرمایشات اقدام به برگزاری 12 کلاس حفظ قرآن کریم (جزء سی قرآن کریم) در سطح شهرستان کرده است.

وی در ادامه مهم‌ترین فعالیت‌های این کانون در ماه رمضان را برگزاری 7 محفل انس با قرآن کریم در سطح شهرستان، برگزاری مسابقات ترتیل، حفظ و قرائت ویژه شرکت‌کنندگان در برنامه مقابله قرآن در مساجد، برنامه ترتیل‌خوانی روزانه یک جزء قران کریم در مسجد الغدیر و گردهمایی جامعه قاریان شهرستان دشتی اعلام کرد.

احمدی‌منفرد به میزان اعتبارات قرآنی در شش ماهه سال نخست اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به تصویب قانون، اختصاص نیم درصد اعتبارات دولتی برای برنامه‌های قرآنی توسط مجلس شورای اسلامی، سهم اعتبار ملی شهرستان دشتی 124 میلیون ریال بوده است که بیشترین سهم اعتبارات در میان شهرستان‌های استان را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول