اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار البرز خبر داد

روند رو به رشد تونل طالقان هشتگرد

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار البرز از روند رو به رشد تونل طالقان هشتگرد خبر داد.

روند رو به رشد تونل طالقان هشتگرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، احمد افضلی ظهر امروز در سومین جلسه مدیریت پروژه‌های عمرانی استان البرز اظهار داشت: با احداث و تکمیل این پروژه گامی اساسی در جهت خدمات رسانی به مردم برداشته می‌شود.

وی افزود: این پروژه به دلیل برخی از مشکلات برای مدتی متوقف شده بود که خوشبختانه با دید مثبت مسئولان روند اجرایی این تونل مجددا آغاز شد.

معاون عمرانی استاندار البرز با اعلام این که این تونل به طول 960 متر است تأکید کرد: با احداث این تونل شهرستان طالقان به شهرستان ساوجبلاغ متصل می‌شود.

وی توسعه طرح‌های عمرانی را در استان البرز مهم خواند و گفت: برای این که بتوانیم به استانداردهای لازم در زمینه طرح‌های عمرانی در استان دست پیدا کنیم باید تلاش خود را برای اجرایی کردن پروژه‌های عمرانی دو چندان کرده و برنامه‌ریزی‌های اساسی را در این زمینه نیز داشته باشیم.

افضلی ادامه داد: پروژه تونل طالقان هشتگرد با اعتباری بالغ بر 917 میلیارد ریال از سرعت خوبی برخوردار است.

وی گفت: رشد همه جانبه استان البرز همت و تلاش تمام مسئولان در دستگاه‌های مختلف را می‌طلبد لذا باید با دلسوزی و تلاش بیشتر در مسیر آبادانی و توسعه این استان تازه تأسیس گام برداریم.

معاون استاندار البرز در ادامه سخنان خود از تکمیل 351 پروژه در استان البرز خبر داد و گفت: برخی از این پروژه‌ها در مرحله بهره‌برداری قرار دارد.

افضلی هزینه صرف شده برای احداث این پروژ‌ه‌ها را 505 میلیارد و 135میلیون ریال عنوان کرد.

وی گفت: پروژه‌های عمرانی در شهرستان‌های استان البرز نیز با پیشرفت بسیار مطلوبی مواجه است که در این راستا می‌توان به پیشرفت فیزیکی 64 درصدی پروژه‌های عمرانی  در شهرستان ساوجبلاغ اشاره کرد.

افضلی تعداد پروژه‌های در دست احداث ساوجبلاغ را 201 پروژه عنوان کرد و افزود: اعتبار این تعداد پروژه‌ها 119 میلیارد و 928 میلیون ریال است.

به گفته افضلی نظرآباد نیز 143 پروژه عمرانی در دست احداث دارد که 142 اعتباری بالغ بر  میلیارد و 152 میلیون ریال هزینه شده است.

انتهای‌پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول