اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم:

فاز 2 مجتمع توانبخشی قم احداث شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: پروژه مجتمع فرهنگی و توانبخشی قم در سه فاز طراحی شده که عملیات اجرایی فاز دوم آن هم‌اکنون آغاز به‌کار کرده است.

فاز 2 مجتمع توانبخشی قم احداث شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران قم، محمدکاظم پورامینی اظهار کرد: فاز توانبخشی در صورتی که جزء پروژه‌های مهر ماندگار در نظر گرفته شود با تامین اعتباری حدود 100 میلیارد ریال تا سال آینده راه‌اندازی می‌شود.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون قرارداد با پیمانکار برای ساخت و ساز فاز توانبخشی منعقد شده و این فاز پروژه مجتمع فرهنگی و توانبخشی در حال اجرا است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم کل فضای توانبخشی را 13 هزار و 500 مترمربع ذکر کرد و افزود: پروژه توانبخشی در سه فاز پیش‌بینی شده که شامل فاز ورزشی، توانبخشی و اقامتی است و تکمیل آن اعتباری بیش از 140 میلیارد ریال را نیاز دارد و تاکنون بیش از 30 میلیارد ریال اعتبار هزینه صرف ساخت آن شده است.

وی با اشاره به پیشرفت 90 درصدی فاز یک این پروژه اظهار کرد: در فاز نخست که به‌زودی افتتاح خواهد شد، پروژه شامل استخر و سالن چند منظوره و موتورخانه با 3 هزار و 800 متر مربع فضای فیزیکی است که به ارائه خدمات ورزشی به والدین شهدا و جانبازان می‌پردازد.

پورامینی تاکید کرد: این مرکز با هدف ارائه خدمات به والدین شهدا با توجه به کهولت سن ایشان و جانبازانی که نیازمند امور توانبخشی و درمانی هستند، برای پیشگیری و درمان راه‌اندازی شده و به‌عنوان خدمتی مناسب در دهه چهارم خدمت‌رسانی به ایثارگران متناسب با نیاز آنان پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول