اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی ستاد مهر

80 میلیارد ریال برای تجهیزات هنرستان‌های خوزستان اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان از اختصاص 80 میلیارد ریال برای خرید تجهیزات مورد نیاز هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار دانش استان در قالب طرح ستاد مهر خبر داد.

80 میلیارد ریال برای تجهیزات هنرستان‌های خوزستان اختصاص یافت

مسعود اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: این تجهیزات و وسایل کمک آموزشی مربوطه، شامل خرید 3 هزار و 300 دستگاه رایانه است که بین مدارس توزیع شده و سایر موارد نیز در حال خریداری و توزیع است.      

وی هدف از اجرای طرح مهر را آمادگی هر چه بیشتر مدارس برای سال تحصیلی جدید، و ایجاد تحولی نوین در نگرش دانش‌آموزان برای ورود به مدرسه عنوان کرد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان  افزود: با توجه به استقرار نظام آموزشی و تبلیغی 6-3-3 از سال تحصیلی آینده، در پایه ششم ابتدایی سازماندهی نیروی انسانی دو ماه زودتر انجام شد و محل کار همه معلمان در تمام دوره‌های تحصیلی مشخص و ابلاغ رایانه‌ای آنان صادر شده است.

اکبری اظهار داشت: در همین راستا نزدیک به6 هزار نفر از آموزگاران پایه‌های دوم و ششم ابتدایی در تیر ماه و مرداد ماه امسال در دوره‌های آموزشی ضمن خدمت کتب تازه تألیف شرکت کرده‌اند.

وی خوزستان را در سال تحصیلی گذشته جزو سه استان برتر کشور در زمینه فعالیت‌های طرح ستاد مهر دانست و تصریح کرد: هیئتی از وزارت آموزش و پرورش در هفته پایانی تیر ماه امسال از اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان و همچنین تمام ادارات این استان بازدید به عمل آوردند که عملکرد استان خوزستان را در زمینه استقرار نظام آموزشی و پرورشی 6-3-3 و نیز سازماندهی نیروی انسانی بسیار مطلوب و رضایت بخش ارزیابی کردند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول