اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

ورزشگاه بزرگ یاسوج مجهز به سیستم صوتی و تصویری شد

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تجهیز ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج به سیستم صوتی و تصویری خبر داد.

ورزشگاه بزرگ یاسوج مجهز به سیستم صوتی و تصویری شد

اکبر نیکزاد ظهر امروز در حاشیه بازدید ماهانه خود از روند ساخت ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: نسبت به بازدید گذشته کارهای زیادی در این ورزشگاه صورت گرفته و اکنون چمن آن کاملا آماده بهره‌برداری است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: ضلع غربی این ورزشگاه تقریبا آماده بوده و ضلع شرقی نیز تا یک ماه آینده آماده خواهد شد.

وی با قدردانی از حمایت‌های وزارت ورزش و همچنین تلاش مجریان و پیمانکار ابراز داشت: صندلی‌های ورزشگاه اکنون تقریبا تمامی آن نصب شده که مقدار باقی‌مانده در ضلع شرقی نیز به زودی نصب خواهد شد.

نیکزاد با بیان اینکه با حمایت وزارت ورزش این استادیوم به سیستم صوتی و تصویری مجهز شده، عنوان کرد: تقریبا این سیستم در میان ورزشگاه‌های 15 هزار نفری وجود نداشته که ما جزو نخستین ورزشگاه‌هایی هستیم که به این سیستم مجهز شده‌ است.

وی از پیشرفت فیزیکی 85 درصدی این ورزشگاه در حال حاضر خبر داد و گفت: تا دو ماه آینده تقریبا بیشتر کارهای داخلی این ورزشگاه تکمیل خواهد شد و سپس محوطه بیرونی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول