اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد ایلام:

اجرای طرح پزشک خانواده در کمیته به 16 سال پیش برمی‌گردد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان ایلام گفت: طرح پزشک خانواده از طرح‌های درمانی ویژه کمیته امداد است که سابقه اجرای آن به 16 سال پیش بر می‌گردد.

اجرای طرح پزشک خانواده در کمیته به 16 سال پیش برمی‌گردد

علی حسین احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: طرح پزشک خانواده از طرح‌های درمانی ویژه کمیته امداد است که سابقه اجرای آن به 16 سال پیش بر می‌گردد.

وی ادامه داد: این دستگاه حمایتی برای ارائه خدمات به مددجویان زیر پوشش این نهاد تدابیر لازم را در همه بخش‌ها اندیشیده است.

این مسئول اضافه کرد: حوزه درمان نیز یکی از بخش‌های مورد توجه این دستگاه حمایتی بوده که اجرای طرح پزشک خانواده یکی از برنامه‌های موفق این نهاد در گذشته تاکنون بوده است.

احمدی تصریح کرد: طرح پزشک خانواده که از سال 1386 در کمیته امداد آغاز شده یکی از مهم‌ترین ابتکارات درمانی این نهاد برای مددجویان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان ایلام گفت: مدل درمانی کمیته امداد امام خمینی تحت عنوان پزشک خانواده مدلی نو بوده و طرح پزشک خانواده که امروزه توسط دولت در حال اجراست طرح مطلوبی است که آینده امیدوار کننده‌ای را برای اقشار مختلف مردم در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول