اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره آموزش و پرورش رودان هرمزگان خبر داد

واگذاری 70 درصد از تجهیزات طرح 3-3-6 در رودان

خبرگزاری فارس: مدیر اداره آموزش و پرورش رودان از واگذاری 70 درصد از تجهیزات مورد نیاز برای اجرای طرح 3-3-6 در مدارس و راه‌اندازی آزمایشگاه مرکزی دانش‌آموزی در این شهرستان خبر داد.

واگذاری 70 درصد از تجهیزات طرح 3-3-6 در رودان

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان در شمال‌شرقی هرمزگان، موسی خادمی در آیین تشریح شیوه‌نامه اجرایی ارزیابی عملکرد کارمندان که در سالن پیامبر اعظم (ص) این شهر برگزار شد، اظهار داشت: کار سازماندهی نیروی انسانی در تمامی مقاطع بدون هیچ گونه مشکلی به پایان رسیده است.

وی افزود: مهم‌ترین دغدغه آموزش و پرورش در زمان کنونی، ایجاد تحول در ساختار آموزشی است که بی‌شک نیازمند تلاش مجدانه مدیران در این عرصه بوده و بیش از پیش مورد نیاز و محسوس است.

مدیر آموزش و پرورش رودان با اشاره به نظام آموزشی 3-3-6 تصریح کرد: 70 درصد تجهیزات و امکانات مورد نیاز این طرح‌ واگذار شده و مابقی تا دهم شهریورماه به مدارس واگذار خواهد شد که مدیران نیز می‌توانند تا موعد مقرر با آسودگی خیال تا بازگشایی مدارس به امور آموزش و پرورش بپردازند.

خادمی با اشاره به فضاهای مورد نیاز آموزشی براساس ساختار جدید آموزشی گفت: با تلاش و پی‌گیری‌های انجام شده از مجموع 28 کلاس مورد نیاز برای مقطع تحصیلی ششم ابتدایی در شهرستان، 17 کلاس آماده استقبال از دانش‌آموزان این پایه در سال تحصیلی جدید شده است که مابقی نیز تا بازگشایی مدارس به فضاهای آموزشی شهرستان اضافه خواهد شد.

این مسئول با تاکید بر همکاری و همراهی مدیران مدارس راهنمایی با مدارس ابتدایی از آنان خواست برای واگذاری تجهیزات و امکانات پایه اول راهنمایی به پایه ششم ابتدایی نهایت همکاری را داشته باشند.

وی با اشاره به سال پرکار تحصیلی 92-91 از استقبال پرشور و معنوی فرهنگیان روزه‌دار و خانواده‌ها از طرح ضیافت ماه مبارک امسال خبر داد و افزود: این طرح تاکنون در سه مرحله به دستور وزیر آموزش و پرورش با هدف تکریم مقام شامخ معلمان، ارتقای مرجعیت و منزلت اجتماعی و نیز ایجاد محیطی با نشاط برای فرهنگیان برگزار شده است.

خادمی هم‌چنین در مقوله فضاهای مورد نیاز و مشترک مدارس گفت: فضای لازم برای آزمایشگاه مرکزی در نظر گرفته شده است و تجهیزات آن نیز با کمک فرماندار شهرستان تهیه و برای استفاده مدارس تا آغاز سال تحصیلی راه‌اندازی خواهد شد.

در ادامه این نشست منیژه امیرزاده معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش رودان نیز با تقدیر از همراهی مدیران در اجرای نظام آموزشی 3-3-6 به تشریح برنامه‌های این نظام آموزشی نوبنیان پرداخت.

در پایان این نشست، داوود محمودی کارشناس ارزیابی عملکرد اداره‌کل آموزش و پرورش هرمزگان به تشریح شیوه‌نامه اجرایی ارزیابی عملکرد کارمندان توسط مدیران پرداخت و به سؤالات مدیران پاسخ گفت.

انتهای پیام/ز20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول