اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شیراز در مجلس تاکید کرد

ایجاد هماهنگی منظم در تیم اقتصادی دولت

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: برای حل مشکل گرانی نیازمند اتحاد بین سه قوا هستیم و باید هماهنگی منظم بین تیم اقتصادی دولت به وجود آید.

ایجاد هماهنگی منظم در تیم اقتصادی دولت

جعفر قادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: دولت در کنار برطرف کردن مشکل گرانی باید به سوی اجرایی‌شدن طرح تحول اقتصادی حرکت کند و تنها به حل یک مشکل اکتفا نکند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد: به دلیل سیاست آزادسازی قیمت‌ها نمی‌توان از نظام تعزیراتی برای تنظیم بازار استفاده کرد اما در جایی که تولیدکننده و توزیع کننده از امکانات و ارز دولتی استفاده می‌کنند باید کنترل و نظارت وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد: سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان باید در قیمت‌گذاری‌ها دخالت کند.

قادری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه دولت باید توان خود را در فعال ساختن واحدهای تولیدی هزینه کند، خاطرنشان کرد: با فعال‌شدن واحدهای صنعتی اشتغال و درآمد ایجاد می‌شود.

نماینده مردم شیراز تصریح کرد: بهترین روش برای سرمایه‌گذاری جذب سرمایه در بخش صنعت بود که کاش به جای سرمایه‌گذاری تنها در بخش مسکن مهر، این اتفاق در بخش صنعت نیز ایجاد می‌شد.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول