اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی کردستان خبر داد

ثبت‌نام 400 هزار کردستانی در سامانه خدمات سلامت ایرانیان

خبرگزاری فارس: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از ثبت نام 400 هزار و 70 نفر کردستانی در سامانه خدمات سلامت ایرانیان خبر داد.

ثبت‌نام 400 هزار کردستانی در سامانه خدمات سلامت ایرانیان

فرزام بیدارپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: کمیته‌های مرتبط با طرح پزشک خانواده در استان تشکیل شده و رده‌های مختلف در  این رابطه آموزش دیده‌اند.

وی از زحمات همه افرادی که در سرشماری شهرستان‌های استان برای اجرای طرح پزشک خانواده مشارکت داشتند قدردانی کرد و افزود: تاکنون در شهرستان سقز 91 هزار نفر، قروه 65 هزار نفر، بانه 63 هزار نفر و بیجار 43 هزار نفر در سامانه سلامت ایرانیان ثبت‌نام شده‌اند.

وی ادامه داد: 41 هزار نفر در شهرستان کامیاران، 35 هزار نفر در مریوان، 31 هزار نفر در دیواندره و 23 هزار نفر در دهگلان نیز تاکنون در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار داشت: به زودی برنامه‌ریزی‌های مربوط به طرح پزشک خانواده هم در شهرستان سنندج شروع می‌شود.

بیدارپور از ثبت‌نام 138 پزشک در طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع در مناطق شهری در استان خبر داد و افزود: برای اجرای این طرح در استان باید 400 پزشک ثبت‌نام کنند که از این لحاظ وضعیت استان زیاد مطلوب نیست.

وی عنوان کرد: با توجه به جلسات تشکیل شده در ستاد اجرایی استان مقرر شده در نیمه دوم مرداد ماه جاری طرح پزشک خانواده در شهرستان بیجار آغاز شود.

وی خاطرنشان کرد: این طرح در شهرستان‌های کامیاران، قروه، سقز و بانه هم بعد از ماه مبارک رمضان شروع می‌شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان اعلام کرد: تمامی اعضای هیئت علمی دانشگاه موظف به شرکت در طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع در مناطق شهری هستند.

بیدارپور خاطرنشان کرد: امکانات و تجهیزات مربوط به اجرای این طرح در صورت درخواست مدیران شبکه‌های بهداشت و درمان در اسرع وقت تامین خواهد شد.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول