اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی ملایر:

تاکنون 3 هزار وانت‌بار ملایر ساماندهی شده است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرستان ملایر گفت: کار ساماندهی وانت‌بارهای شهرستان ملایر نیز در حال انجام است و تاکنون تعداد 3 هزار و 171 مورد ساماندهی انجام شده است و آماده صدور کارت هستند.

تاکنون 3 هزار وانت‌بار ملایر ساماندهی شده است

علی مسیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه در حال حاضر یک‌هزار و 197 دستگاه تاکسی در شهرستان ملایر فعالیت می‌کند، اظهار داشت: این تعداد شامل 636 دستگاه گردشی، 428 دستگاه خطی و 143 دستگاه ون است.

وی ادامه داد: آسفالت ایستگاه مرکزی تاکسی‌ها در میدان امام(ره) با هماهنگی شهرداری و شورای اسلامی ملایر انجام شد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرستان ملایر افزود: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده تابلوها در این ایستگاه‌ها نصب شده که برای زیبایی بهتر مبلمان شهری در آینده نزدیک برای رفاه بیشتر همشهریان، مبدأ و مقصد مسیرها نیز در تابلوها مشخص خواهد شد.

وی در ادامه از هماهنگی‌های لازم برای سرویس مدارس در سال جاری با همکاری آموزش و پرورش شهرستان ملایر خبر داد و افزود: امسال نیز طبق روال سال گذشته سرویس مدارس با برچسب متحدالشکل و شعارهای ترافیکی با هماهنگی پلیس راهور انجام خواهد شد و در این زمینه نیز از رانندگان سرویس‌های مدارس توسط آموزش و پرورش تقدیر خواهد شد.

مسیبی ابراز داشت: در راستای رفاه بیشتر رانندگان تاکسی بیمه تاکسی‌داران در حال انجام است و تاکنون 725 نفر از طریق تاکسیرانی شهرستان زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گرفتند که تعداد بیمه‌شدگان بیشتر است چرا که برخی از تاکسی‌داران به صورت خویش‌فرما زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند.

وی گفت: کار ساماندهی وانت‌بارهای شهرستان ملایر نیز در حال انجام است و تاکنون تعداد 3 هزار و 171 مورد ساماندهی انجام شده است و آماده صدور کارت هستند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرستان ملایر ادامه داد: از این تعداد 2 هزار و 541 مورد وارد سایت و اطلاعات آنها ثبت شده که از طریق تاکسیرانی به سامانه کشوری ارسال شده است و مابقی نیز در حال انجام است.

وی به مزایای این طرح اشاره کرد و گفت: افرادی که از طریق اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور و ستاد حمل و نقل سوخت تأیید شوند برای استفاده از تسهیلات در نظر گرفته شده به سازمان تأمین اجتماعی معرفی شده و می‌توانند از 50 درصد حق بیمه استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرستان ملایر در ادامه با بیان اینکه عملکرد تاکسیرانی شهرستان تاکنون مورد رضایت بوده و با متخلفان در موارد مختلف به شدت برخورد شده است، اضافه کرد: گشت‌های تاکسیرانی همه روزه و در ساعات مختلف با هر نوع تخلفی که در سطح شهر انجام شود برخورد می‌کنند.

وی اظهار داشت: در راستای عملکرد بالای تاکسیرانی ملایر نیز مدیریت تاکسیرانی این شهرستان طبق حکم کشوری به عنوان عضو اصلی کارگروه بازرگانی اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور تعیین شده است.

مسیبی در ادامه به سرویس‌های تاکسی در راه‌آهن ملایر اشاره کرد و گفت: در راستای رفاه حال مسافران راه‌آهن و تردد آنها از ایستگاه‌های درون شهر و برعکس قرار شد تاکسیرانی و صنف اتومبیل کرایه اقدام به استقرار ناظر در آن محل کند و از ورود خودروهای غیر مجاز جلوگیری شود.

وی در پایان تصریح کرد: در راستای فرهنگ‌سازی و با هدف بالا بردن فرهنگ ترافیکی و ارتقای دوره‌های آموزشی برای تاکسی‌داران 2 هزار و 400 جلد کتاب شامل یک هزار و 200 کتاب اصول ایمنی مسافران و یک‌هزار و 200 جلد کتاب اخلاق حرفه‌ای و آداب تاکسیرانی از سوی اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور خریداری شده و در اختیار تاکسیرانی ملایر قرار گرفته که در زمان برگزاری کلاس‌های آموزشی در بین تاکسی‌داران توزیع می‌شود.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول