اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز صورت می‌گیرد

آغاز طرح برخورد با وانت‌بارهای متخلف در سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره عملیات و کنترل ترافیک راهور سیستان‌و‌بلوچستان گفت: طرح برخورد با وانت‌بارهای متخلف از امروز در سیستان‌وبلوچستان اجرا می‌شود.

آغاز طرح برخورد با وانت‌بارهای متخلف در سیستان‌وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، علی دهقان صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: به منظور کاهش میزان تصادفات و تلفات ناشی از آن تاکنون طرح‌های مختلفی در سیستان‌و‌بلوچستان اجرا شده که طرح برخورد با وانت‌بارهای متخلف یکی از این طرح‌ها است.

وی افزود: رانندگان وانت‌بارها تخلفات زیادی را در سطح شهرها انجام می‌دهند که یکی از تخلفات آنها حمل مسافر و سرنشین در قسمت بار است.

رئیس اداره عملیات و کنترل ترافیک راهور سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: نباید سرنشین و مسافر در قسمت بار حمل شود و اگر راننده این کار را انجام داد در مرکز شهر 50 هزار تومان و در شهرستان‌ها 40 هزار تومان جریمه می‌شود.

دهقان بیان کرد: یکی از تخلفات وانت‌بارها توقف دوبله و سد معبر است که تعداد زیادی از وانت‌بارها اقدام به سد معبر و توقف دوبله در سطح شهر می‌کنند که باید ساماندهی شوند که این تخلف نیز 50 هزار تومان جریمه در مرکز و 40 هزار تومان در شهرستان‌ها را به دنبال دارد.

وی گفت: سیستم روشنایی بسیاری از وانت بارها در شب مشکل دارد که در صورت مشاهده این تخلف راننده خودرو 50 هزار تومان در مرکز استان و 40 هزار تومان در سایر شهرستان‌ها جریمه می‌شود.

رئیس اداره عملیات و کنترل ترافیک راهور سیستان‌وبلوچستان یادآور شد: مخدوش‌بودن پلاک و شماره خودرو نیز از دیگر تخلفات وانت‌بارها است که بیشتر در محورهای برون شهری مشاهده می‌شود و در صورت مشاهده در داخل شهر در مرکز استان 40 هزار تومان و سایر شهرستان‌ها 30 هزار تومان جریمه می‌شوند.

دهقان بیان کرد: بسیاری از رانندگان وانت‌بارها مقررات حمل بار را رعایت نمی‌کنند که در این صورت 50 هزار تومان در مرکز استان و 40 هزار تومان در سایر شهرستان‌ها جریمه می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: حمل تیر آهن و ورق فلزی بدون شرایط ایمنی و مقررات مربوطه نیز مشکلات ایمنی را برای شهروندان به وجود می‌آورد که رانندگان در صورت عدم رعایت مقررات 50 هزار تومان در مرکز استان و 40 هزار تومان در شهرستان‌های تابعه جریمه می‌شوند.

رئیس اداره عملیات و کنترل ترافیک راهور سیستان‌وبلوچستان گفت: این طرح از امروز در سیستان‌و‌بلوچستان اجرا می‌شود و امیدواریم بتوانیم با برخورد جدی با رانندگان متخلف نظم بخشی بین وانت‌بارها را داشته باشیم.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول