اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار سیردان خبر داد

ساماندهی 400 دستگاه وانت‌بار و تاکسی

خبرگزاری فارس: شهردار سیردان گفت: بیش از 400 دستگاه وانت‌بار و تاکسی در شهر سیردان و حومه تا پایان سال جاری ساماندهی می‌شوند.

ساماندهی 400 دستگاه وانت‌بار و تاکسی

جواد پیرمردوند‌چگینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین، اظهار کرد: بیش از 200 نفر از رانندگان این خودروها برای بیمه تأمین اجتماعی به اتحادیه تاکسیرانان قزوین معرفی شدند که تا پایان سال جاری تمام رانندگان این خودرو‌ها به این سازمان معرفی می‌شوند.

وی افزود: ساماندهی بیش از 400 دستگاه وانت‌بار و تاکسی در شهر سیردان و حومه را از سال گذشته شروع شده است.

این مقام مسئول افزود: رانندگان خودروهای وانت‌بار و تاکسی برای آسایش خود و خانواده سریع‌تر به شهرداری مراجعه کنند تا برای بیمه به اتحادیه تاکسیرانان قزوین معرفی تا بیمه شوند.

چگینی احداث پروژه محوطه‌ی چنار باستانی شهر سیردان از سال گذشته با اعتبار 10 میلیون تومان شروع شده است، گفت: برای تکمیل و ساماندهی این محوطه با تأمین اعتبار 15 میلیون تومان دیگر در هفته دولت به بهره‌برداری می‎رسد.

 

* احداث راه‌کمربندی پمپ‌پاژ سیردان

شهردار سیردان احداث راه کمربندی معروف به پمپ‌پاژ به طول یک هزار و 160 متر و عرض شش متر را از پروژه‌های شهر سیردان عنوان و بیان کرد: این طرح در حد هموار کردن راه خاکی با هدف دسترسی راحت‌تر مردم به مزارع، پمپ‌پاژ آب شرب سیردان و جهت انتقال خطوط برق فشار قوی 20 کیلو وات انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: این پروژه از سال گذشته شروع شده است و از مهم‌ترین پروژه‌های این شهر است.

 

* اصلاح شیب تند سه‌راه شهرداری

چگینی اصلاح شیب تند سه راه شهرداری و خیابان منتهی از میدان تعاون به شهرک امید را از پروژه‌های سال جاری بیان کرد و تصریح کرد: این پروژه در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه احداث زیرسازی و آسفالت انتهای خیابان برادران موسوی و خیابان سیردانی با اعتبار 60 میلیون تومان با هدف اتصال شمال و جنوب شهر سیردان در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد، بیان کرد: این پروژه از سال گذشته شروع شده است.

انتهای پیام/س10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول