اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اجرایی و هماهنگی امور مناطق شهرداری شیراز:

وانت‌بارهای مزاحم جمع‌آوری می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی و هماهنگی امور مناطق شهرداری شیراز گفت: جمع‌آوری و برخورد با وانت‌بارهای سیاری که در سطح شهر با بلندگو اقدام به فروش اقلام و اجناس می‌کنند، بر عهده نیروی انتظامی است.

وانت‌بارهای مزاحم جمع‌آوری می‌شوند
اکبر رئیسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: وانت‌بارهای سیار سطح شهر دو نوع هستند که برخی نان خشک و مواد بازیافتی خرید و فروش کرده که برخورد و ساماندهی آنان بر عهده شهرداری بوده اما برخورد با وانت‌بارهایی که اقدام به فروش میوه و تره بار با صدای گوش‌خراش بلندگو می‌کنند، بر عهده نیروی انتظامی است.
وی بیان کرد: وانت‌بارهایی که نان خشک و مواد بازیافتی خرید و فروش می‌کنند توسط شهرداری در حال سازماندهی هستند.
این مسئول اجرایی شهری با بیان اینکه شهرداری هیچ نقشی در جمع‌آوری وانت‌بارهای عرضه کننده میوه و تره بار ندارد، اضافه کرد: افرادی که از مزاحمت‌های صوتی این وانت‌بارها شاکی هستند می‌توانند با تماس به پلیس 110 از آنان شکایت تا خودرو آنان توقیف شود.
وی همچنین تصریح کرد: در همین راستا سازمان میادین و مشاغل شهرداری شیراز بیش از 10 نقطه از سطح شهر را برای استقرار وانت‌بارهایی که مبادرت به فروش میوه و تره بار می‌کنند تعیین کرده است که وانت‌بارهای سیار سطح شهر می‌توانند با ثبت نام در این نقاط مستقر و اقدام به فروش محصولات خود کنند.
رئیسی ادامه داد: ناوگان جدید سد معبر با نیروهای خود کار جمع‌آوری را آغاز کرده‌‌اند و تاکنون حدود 80 تا 90 درصد از سد معبرها برطرف شده است.
مدیر اجرایی و  هماهنگی امور مناطق شهرداری شیراز خاطر نشان کرد: اگر وانت‌باری در یک نقطه از شهر اقدام به فروش محصولات خود کند با دستور دادستان شیراز توقیف می‌شود.
به گزارش فارس، موضوع مزاحمت‌ و ایجاد آلودگی‌های صوتی که از طریق بلندگوهای گوش‌خراش و آزار دهنده وانت‌بارهایی که به صورت سیار کالاهای مختلفی را می‌فروشند، دیر زمانی است که گریبان‌گیر شهروندان شیرازی شده و در این میان نقش ادارات، سازمان‌ها و ارگان‌های موظفی مانند اداره حفاظت از محیط زیست، بهداشت محیط، شهرداری، نیروی انتظامی و به ویژه راهنمایی و رانندگی در هاله‌ای از ابهام فرو رفته و هر مسئولی این گناه بزرگ و نابخشودنی را به گردن دیگری می‌اندازد و تنها این شهرنشینان هستند که روح و روان آنان باید سوهان زده شود و در میانه این بی‌تعهدی‌ها بسوزند و بسازند.
انتهای پیام/و۲۰/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول