اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان تاکید کرد

پیوست فرهنگی برای تمام فازهای پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان گفت: منطقه ویژه متعهد شد برای تمام فازهای پارس جنوبی نسبت به پیوست فرهنگی اقدام کند.

پیوست فرهنگی برای تمام فازهای پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان تیمور یزدان‌شناس شامگاه دوشنبه در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان کنگان اظهار داشت: شهرستان کنگان در ابعاد مختلف نیازمند رشد و توسعه است و مسئولان باید به‌طور ویژه در این زمینه گام بردارند.

وی افزود: این شهرستان به دلیل استقرار صنایع پتروشیمی و تاسیسات گسترده نفت و گاز از اهمیت بالایی برخوردار است و باید نیازهای مختلف این شهرستان شناسایی و اقدامات لازم برای برطرف شدن آنها صورت پذیرد.

یزدان‌شناس با اشاره به جمعیت بالای این شهرستان بیان کرد: توسعه سطح آموزش و فضاهای آموزشی متناسب با جمعیت منطقه به منظور بهبود سطح علمی و وضعیت تحصیل ساکنان این منطقه مورد توجه مسئولان بوده و در مجموع اقدامات قابل قبولی در این عرصه انجام شده است.

فرماندار کنگان خاطر نشان کرد: توسعه سطح فرهنگ و دانش یکی از نیازهای اساسی جامعه است و مسئولان باید توجهی گسترده به آن داشته باشند و در سال‌‌های اخیر اقدامات ارزشمندی را در این زمینه شاهد هستیم.

وی ادامه داد: تعامل بین مسئولان شهرستان کنگان از مهم‌ترین عواملی است که زمینه رشد و توسعه همه جانبه شهرستان کنگان را هموار کرده و باید این روند تداوم یابد.

یزدان‌شناس اذعان کرد: به منظور بررسی و رفع مشکلات منطقه شاهد برگزاری جلسه‌ای جامع با حضور نماینده حوزه انتخابیه، مدیرکل آموزش و پرورش، رؤسای آموزش و پرورش جنوب استان، مدیران ارشد شهرستان‌های جنوبی و جانشین مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی برگزار شد و مسائل شهرستان‌های جنوبی در زمینه مشکلات آموزشی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: سفر پربرکت مقام معظم رهبری به عسلویه در حافظه تاریخ منطقه جنوب ماندگار است و برکات فراوانی برای مردم جنوب به دنبال داشته است.

یزدان‌شناس گفت: اجرایی شدن مصوبات سفر پربرکت رهبر معظم انقلاب در زمینه نوسازی مدارس از مصوبات این جلسه است و این پروژه‌ها تا یک‌ ماه آینده باید اجرایی شود.

این مسئول با اشاره به اجرای پیوست فرهنگی در فازهای مختلف منطقه ویژه بیان کرد: در ارتباط با مسائل فرهنگیِ آموزش و پرورش نیز، منطقه ویژه متعهد شد در تمام فازها نسبت به پیوست فرهنگی اقدام کند.

فرماندار کنگان خاطر نشان کرد: رفع مشکل ایاب و ذهاب منطقه ویژه از اساسی‌ترین نیازهای شهرستان است و منطقه ویژه متعهد شده، موضوع ایاب و ذهاب بخش مرکزی شهرستان کنگان را حل کند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول