اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت‌ احوال سیستان‌وبلوچستان خبر داد

صدور 93 هزار شناسنامه مکانیزه در سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل ثبت احوال سیستان‌وبلوچستان گفت: تعداد 93 هزار شناسنامه مکانیزه جدید در سطح سیستان‌وبلوچستان صادر شده است.

صدور 93 هزار شناسنامه مکانیزه در سیستان‌وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، علی زاهدی‌نیا در مراسم تودیع و معارفه روسای ثبت احوال زابل در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: تعداد 93 هزار شناسنامه مکانیزه جدید در سطح سیستان‌وبلوچستان صادر شده و هم‌اکنون نیز تمامی ادارات ثبت‌احوال این استان کارها و خدمات مردمی را به صورت مکانیزه انجام می‌دهند.

وی افزود: نرم افزار پیش‌خوان سجلی برای نخستین‌بار در کشور، در سیستان‌وبلوچستان توسط کارشناسان این سازمان راه‌اندازی شده است که تقاضاهای زیادی از مراکز سایر استان‌ها در این زمینه داشته‌ایم.

مدیرکل ثبت احوال سیستان‌وبلوچستان بیان داشت: این اداره‌کل در سال گذشته در ارزیابی کشوری که دارای 564 پارامتر اداری بوده، رتبه هفتم را کسب کرده است که تلاش می‌کنیم امسال به جایگاه سوم دست یابیم.

وی گفت: در سال‌جاری با اختصاص اعتبار لازم ددر غالب فراخوان صدور شناسنامه مکانیزه جدید، امید است تعداد 350 هزار شناسنامه جدید صادر شود.

زاهدی‌نیا ادامه داد: مردم هر منطقه با توجه به محل سکونت خود می‌توانند به ادارات ثبت احوال آن منطقه مراجعه و خدمات لازم را دریافت کنند.

در ادامه این جلسه از زحمات اسحاق شفیعی‌مقدم رئیس سابق ثبت احوال زابل تقدیر و مهدی شادمهدی به عنوان رئیس جدید ثبت احوال زابل معرفی شد.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول