اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

وزارتخانه‌ها در کشور با هم هماهنگ نیستند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: ناهماهنگی بین وزارتخانه‌ها مشاهده می‌شود و این در شرایط فعلی کشور که باید هماهنگی بیشتری بین وزارتخانه‌ها باشد به مصلحت نیست.

وزارتخانه‌ها در کشور با هم هماهنگ نیستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسن کامران ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال استان که با محوریت بانک‌های عامل و ارائه تسهیلات تشکیل شد، اظهار کرد: در جلسه غیرعلنی مجلس که به تازگی با حضور وزرای بخش اقتصاد برگزار شد گلایه‌مندی‌هایی از وضعیت بانک‌ها از سوی برخی وزرا عنوان شد.

وی با اشاره به اعتبارات بخش اشتغال خانگی افزود: برخی از بانک‌های عامل در این زمینه کوتاهی می‌کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سایر استان‌ها درصدهای وام زیادتر از استان اصفهان را در بخش مشاغل خانگی دریافت کرده‌اند، افزود: استان اصفهان فقط توانسته نیمی از این اعتبارات را جذب کند.

وی تصریح کرد: بانک‌های عامل با دستگاه‌های اجرایی هماهنگی بیشتری در جذب اعتبارات استانی داشته باشند چراکه این مقدار جذب اعتبارات فعلی در شأن استانی همچون اصفهان نیست.

کامران ادامه داد: به عنوان مثال بانک رفاه کارگران 40 درصد از این تسهیلات را پرداخت نکرده است که باید تلاش کند بقیه این تسهیلات را برای استان جذب کند.

وی با تاکید بر اینکه مناطق محروم استان در اولویت است، از بانک‌های عامل استان درخواست کرد در صورتی که تسهیلات پرداختی از سوی بانک مرکزی به کندی صورت می‌گیرد به نمایندگان مجلس اطلاع دهند تا جلساتی با رئیس بانک مرکزی کشور گذاشته شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در صحن علنی مجلس بین وزارتخانه‌ها ناهماهنگی وجود دارد، گفت: شاید یکی از دلایل این کوتاهی‌ها همین ناهماهنگی‌ها باشد و این در حالی است که در این شرایط بحرانی کشور باید هماهنگی‌های بیشتری بین وزارتخانه‌ها باشد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول