اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از مسئولان

مجهزترین کارگاه روباتیک خراسان رضوی در گناباد افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با حضور جمعی از مسئولان یکی از مجهزترین کارگاه‌های روباتیک استان خراسان رضوی در گناباد افتتاح شد.

مجهزترین کارگاه روباتیک خراسان رضوی در گناباد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، آصف زارع رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گناباد ظهر امروز در مراسم افتتاح و راه‌اندازی کارگاه روباتیک مرکز فنی و حرفه‌ای گناباد در مرکز ASD دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان اظهار داشت: این کارگاه یکی از مجهزترین کارگاه‌های روباتیک استان خراسان رضوی است که برای راه‌اندازی این کارگاه، 250 میلیون ریال هزینه شده است.

وی افزود: این کارگاه با هدف ارتقا، مهارت دانشجویان و دانش‌آموختگان رشته‌های مرتبط با روباتیک در سه استاندارد مبانی روباتیک، سخت افزار روباتیک و برنامه‌ریزی روباتیک که بسیار مورد نیاز صنعت است راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: در بخش دوم این کارگاه، دانش‌آموزان علاقه‌مند می‌توانند در سه رشته ساخت روبات‌های جنگجو، مسیریاب و پیشرفته فعالیت کنند.

زارع گفت: این کارگاه، کارگاهی جذاب، پرمخاطب و مورد نیاز طیف وسیعی از دانشجویان و حتی دانش‌آموزان است که با هماهنگی مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان شروع به کار می‌کند.

وی گفت: رشته‌های مکاترونیک و روباتیک به ترتیب در مقاطع کارشناسی ارشد و کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی گناباد راه‌اندازی می‌شود که این دو رشته با این کارگاه هم‌خوانی دارد.

زارع تصریح کرد: راه‌اندازی مرکز فنی و حرفه‌ای در کنار یک مرکز دانشگاهی سبب ارتقای دانش فنی و کاربردی دانشجویان به‌ ویژه در رشته‌های فنی و حرفه‌ای می‌شود.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول