اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری اردبیل:

300 مدیر استان اردبیل در دوره‌های آموزشی شرکت می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری اردبیل گفت: 300 مدیر میانی و عالی استان اردبیل در دوره‌های آموزشی در نظر گرفته شده شرکت می‌کنند که جلسات توجیهی این برنامه آموزشی نیز تدارک دیده شده است.

300 مدیر استان اردبیل در دوره‌های آموزشی شرکت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نورعلی فصیحی عصر امروز در نشست کارشناسان حوزه آموزش و پژوهش ادارات و دستگاه‌های اجرایی در اردبیل اظهار داشت: هیچ مکتبی به مانند اسلام به علم و یادگیری آن اهمیت قائل نشده به طوری که در دین اسلام هم از لحاظ زمانی و هم از لحاظ مکانی بدون محدودیت خاص بر فراگیری علم و دانش تاکید شده است.

وی در مورد محدود نبودن یادگیری علم از لحاظ زمانی تصریح کرد: یادگیری از مهد تا لحد در دین اسلام توصیه شده است و از لحاظ مکانی نیز به صراحت در روایات اسلامی آمده است که مسلمان باید علم را یاد بگیرد ولو در چین باشد.

فصیحی چنین نگاه روشن و حقیقت‌بخش را بسیار امیدوارکننده توصیف کرد و افزود: ما با الهام از این سبک و روش مکتب اسلام در اهمیت قائل شدن به موضوع علم و یادگیری آن سعی کردیم در دفتر آموزش و پژوهش استانداری در تقویت نظام مدیریتی و همچنین ارتقای سطح خدمات کارکنان دوره‌های آموزشی مورد نظر را مهیا کنیم.

این مسئول از برگزاری 146 دوره آموزشی با شرکت شش هزار و 195 نفر در یک سال گذشته در دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی خبر داد و خاطرنشان کرد:‌ در این زمینه تهیه و چاپ کتاب و بروشور دوره‌های آموزشی و ارسال آن به ادارات اقدام کردیم و در کنار آن تقویم مدونی را نیز در حوزه آموزش و پژوهش تهیه کردیم تا به اجرا درآید.

وی اضافه کرد: امسال نیز با همراهی دستگاه‌های اجرایی در صدد برگزاری دوره‌های آموزشی متعدد و حتی آموزش از راه دور شده‌ایم تا بتوانیم زمینه ارتقا و توانمندی نیروهای انسانی را به شکل مطلوب فراهم آوریم.

به گزارش فارس، مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری اردبیل در مورد بررسی پرونده‌های آموزشی برخی از نهادهای غیردولتی و صدور مجوز برای آنها با هدف برگزاری دوره‌های متعدد بیان کرد: در کنار این کار با همراهی دانشگاه‌ها و مراکز علمی، حوزه‌های علمیه و همچنین مؤسسه حضرت امام (ره) و مجموعه‌های فرهنگی دیگر برگزاری دوره طرح سلمان را شاهد بودیم.

فصیحی از اجرای دوره‌های آموزشی حوزه امور مالیاتی و همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی حلقه صالحین با همکاری سپاه و بسیج استان خبر داد و گفت: این دفتر در سرشماری جمعیت و همچنین برگزاری دوره‌های فنی و بازآموزی دوره‌های ویژه انتخاباتی در مؤعد مقرر فعالیت داشته و همچنان نیز سعی داریم با تدارک برنامه‌های آموزشی مناسب یک روند رو به رشد را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: براساس مصوبه هیئت دولت در راستای تربیت مدیر توانمند، برگزاری دوره‌های آموشی مختلف را شاهد و ناظر بودیم به طوری که برای مدیران میانی و ارشد استان دوره‌های آموزشی متعددی را برگزار کرده و یا در دست اقدام داریم.

انتهای پیام/‌ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول