اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته ماهیگیری ورزشی استان اصفهان:

درصدد برگزاری دوره آموزشی ماهیگیری در اصفهان هستیم

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته ماهیگیری ورزشی استان اصفهان گفت: درصدد برگزاری دوره آموزشی ماهیگیری در اصفهان هستیم، اما هنوز محل و زمان برگزاری دوره آموزشی مقدماتی ماهیگیری نامشخص است.

درصدد برگزاری دوره آموزشی ماهیگیری در اصفهان هستیم

سیدعلی رضوی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: از جمله اهدافی که کمیته ماهیگیری ورزشی مدنظر قرار داده است برگزاری دوره آموزشی مقدماتی ماهیگیری است.

وی که کمیته‌اش زیر نظر هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان فعالیت می‌کند با بیان اینکه هنوز محل و زمان برگزاری دوره آموزشی مقدماتی ماهیگیری نامشخص است، تصریح کرد: در صورتی که یک سالن اختصاصی در اختیار این کمیته قرار بگیرد به طور حتم با خیال راحت‌تری این دوره را برگزار می‌کنیم و به دنبال آن نیز هزینه‌های دریافتی از علاقه‌مندان کاهش پیدا می‌کند.

مسئول کمیته ماهیگیری ورزشی استان اصفهان اشاره‌ای به برگزاری رقابت‌‌های کشوری ماهیگیری در زنجان کرد و بیان داشت: در این رقابت‌ها که 20 نفر برگزیده شدند اصفهانی‌ها نیز جایگاه خوبی برای خود کسب کردند.

وی گفت: در نمایشگاه وسایل ورزشی که در چند وقت گذشته شاهد برگزاری آن بودیم تعداد 300 نفر از بازدید ‌کنندگان به عضویت این کمیته درآمدند که این موضوع نشان از افزایش علاقه مردم اصفهان به این رشته ورزشی دارد.

به گزارش فارس، در برگزاری دوره آموزش مقدماتی ماهیگیری ورزشی مدرکی از سوی کمیته در اختیار شرکت ‌کنندگان قرار داده نمی‌شود، اما در مراحل بالاتر مربیگری ماهیگیری ورزشی طبق قوانین مدارک رسمی به علاقه‌مندان اهدا می‌شود.

انتهای پیام/صا30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول