اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های لرستان:

شخصیت‌شناسی زندانیان در فرآیند اصلاح و تربیت اثرگذار است

خبرگزاری فارس: مدیرکل زندان‌های لرستان گفت: شخصیت‌شناسی اصولی و علمی زندانیان می‌تواند در اجرای برنامه‌های مختلف اصلاحی، تربیتی، امنیتی و انضباطی بسیار اثرگذار باشد.

شخصیت‌شناسی زندانیان در فرآیند اصلاح و تربیت اثرگذار است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل زندان‌های لرستان، محمدعلی محمدی در جریان بازدید از مجتمع حرفه‌آموزی و کاردرمانی خرم‌آباد گفت: دقت در تشکیل پرونده زندانیان در بدو ورود می‌تواند به بسیاری از نگرانی‌ها در فرآیند مطالعه رفتاری و شخصیتی پایان دهد.

وی افزود: فرم‌های مخصوصی برای کسب اطلاعات در حوزه‌های مختلف خانواده، توانمندی‌ها، نگرش‌ها و غیره را به منظور دست‌یابی به شناخت بهتر از زندانی طراحی شده است که در صورت نیاز از آنها استفاده می‌شود.

محمدی با بیان اینکه شناخت بیشتر از زندانی به طور مستقیم در فرآیند اصلاح و تربیت، کنترل وضعیت روانی و جسمانی و نظم و امنیت زندان اثرگذار است، گفت: نظارت و کنترل از زندانیان باید مورد توجه باشد و این نظارت تا لحظه آزادی زندانی نیز استمرار داشته باشد.

مدیرکل زندان‌های لرستان اضافه کرد: با همت و کار مضاعف هدفمند و هوشمندانه می‌توان موانع را پشت سر گذاشت و به جبران کاستی‌ها پرداخت.

دیدار چهره به چهره با زندانیان، گفت‌وگو با برخی همکاران و هم‌چنین حضور در بخش‌های مختلف مجتمع حرفه‌آموزی و کاردرمانی خرم‌آباد از دیگر برنامه‌های مدیرکل زندان‌های لرستان در این بازدید بود.

انتهای پیام/ل30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول