اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره محیط زیست شهرستان روانسر خبر داد

کشف 43 قطعه کبک در روانسر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره محیط زیست شهرستان روانسر گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 43 قطعه کبک در شهرستان روانسر کشف، ضبط و رها‌سازی شده است.

کشف 43 قطعه کبک در روانسر

محمد‌حسین فلاحتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 43 قطعه کبک در شهرستان روانسر کشف، ضبط و رها‌سازی شده است.

وی افزود: در این راستا 14 پرونده تخلفاتی قضایی تشکیل و متخلفان نیز به مبلغ 10 میلیون ریال جریمه شدند.

 فلاحتی با اشاره به اینکه 12 قطعه کبک نیز در دامان طبیعت روانسر رهاسازی شده ادامه داد: این پرندگان در ارتفاعات چالابه روستای حسن‌آباد از پنج نفر متخلف ضبط شده است و متخلفان به محاکم قضایی معرفی و دو میلیون و 880 هزار ریال جریمه شده‌اند.

فلاحتی ادامه داد: سال گذشته نیز لاشه سه راس کل و بز کوهی، 45 قطعه کبک، 33 قطعه سار، شش قطعه چکاوک و دو قطعه کبوتر از متخلفان کشف و ضبط شد که در این راستا 26 پرونده تخلفاتی قضایی تشکیل و متخلفین نیز به مبلغ 30 میلیون ریال جریمه شدند. 

رئیس اداره محیط زیست شهرستان روانسر گفت: اداره حفاظت محیط زیست روانسر در برخورد با شکار و صید غیرمجاز، برخورد صریح و قانونی دارد و با توجه به اتمام مهلت قانونی صید و شکار، شکارچیان از شکار و صید هرگونه حیوانات و جانوران وحشی خود‌داری کنند.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول