اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت بروجن:

نظارت بر بازارهای بروجن تشدید می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت بروجن گفت: برای کنترل هر چه بیشتر بازار و جلوگیری از هرگونه تخلف احتمالی، نظارت بر بازار این شهرستان تشدید می‌شود.

نظارت بر بازارهای بروجن تشدید می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسن شمسی‌پور ظهر امروز در نشست شورای تنظیم بازار این شهرستان اظهار داشت: برای رفاه حال بیشتر روزه‌داران این استان 12 مرکز فروش فوق‌العاده در این شهرستان فعال شده است.

وی افزود: در این مراکز هفت قلم کالای اساسی پر مصرف شامل روغن، برنج، شکر، رب‌گوجه‌فرنگی، مواد ضدعفونی کننده، زولبیا و خرما با تخفیف ویژه به مردم عرضه می‌شود.

شمسی‌پور بیان داشت: برای شناسایی این مراکز توسط مردم در محل واحدهای صنفی که در فروش فوق‌العاده مشارکت دارند، پلاکاردهایی نصب شده است.

وی تصریح کرد: برای عرضه کالاهای مورد نیاز مردم از تمام ظرفیت‌های این اداره استفاده می‌شود تا مردم بتوانند به راحتی کالاهای اساسی مورد نیاز خود در این ماه مبارک را خریداری کنند.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت بروجن با تاکید بر انجام منظم بازرسی از بازارهای این شهرستان، خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان طرح تشدید بازرسی بر واحدهای صنفی توزیع کالا و خدمات در دستور کار این اداره قرار گرفته است.

وی ادامه داد: بازرسان این اداره به صورت شبانه‌روزی بر بازار این شهرستان نظارت دارند و در صورت مشاهده‌ تخلفی، متخلف را سریعاً به اداره تعزیرات حکومتی معرفی می‌کنند.

شمسی‌پور بیان داشت: با وجود گذشت شش روز از ماه مبارک رمضان مردم برای تهیه کالاهای اساسی مورد نیاز خود در بازارهای این شهرستان با مشکل خاصی مواجه نبودند و مردم رضایتمندی خود را از شرایط حاکم بر بازار در این شهرستان اعلام کرده‌اند.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول