اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جم:

جوانان نخبه و کارآفرین شهرستان جم حمایت می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار جم گفت: جوانان نخبه و کارآفرین شهرستان جم حمایت می‌شوند.

جوانان نخبه و کارآفرین شهرستان جم حمایت می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از جم خلیل عبداللهی عصر امروز در آئین تجلیل از جوانان نخبه و برتر شهرستان جم اظهار داشت: توجه به جوانان و تلاش برای رفع نیازها و دغدغه‌های ایشان از مسائلی است که دولتمردان در نظام اسلامی به آن توجه جدی دارند.

فرماندار شهرستان جم جوانان را موتور محرک توسعه فکری کشور دانست و خاطر نشان کرد: جوانان ایران اسلامی از نظر فکری توان بالایی دارند و با حمایت از ایشان می‌توانیم رشد و بالندگی ایران اسلامی در تمامی عرصه‌ها را تحقق بخشیم.

وی افزود: امروز نیروی مؤمن و پر تلاش جوان مایه سربلندی و سرافرازی ایران در میان کشورهای جهان است و دشمنان داخلی و خارجی نظام اسلامی ضربه به توان فکری و اعتقادی ایران اسلامی را در دستور کار خود قرار داده و از هر توانی برای دستیابی به این هدف بهره می‌برند.

عبداللهی با اشاره به نقش جوانان در توسعه و بالندگی کشور در سال‌های پس از پیروزی انقلاب بیان داشت: جوانان بازوانی نیرومند برای میهن اسلامی هستند که عبارت "خواستن، توانستن است" را به معنای حقیقی کلمه به اثبات رساندند.

وی ایام جوانی را زمان رسیدن به بلندترین قله‌ها و جایگاه‌ها در زندگی دانست و افزود: جوانی با درخشندگی و بالندگی استعدادهای خدادادی همراه است و فرصتی مناسب و ارزشمند برای خدمت، تلاش و کوشش هر فرد در زندگی است.

فرماندار شهرستان جم عنوان کرد: جوانان این نسل باید با الگوبرداری از جوانان انقلاب اسلامی در دهه‌های گذشته، چه در پیروزی انقلاب و چه در جنگ تحمیلی، برای تحقق شعار مقام معظم رهبری مبنی بر پیشرفت و عدالت تلاش کنند.

عبداللهی با اشاره به نقش جوانان در انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس گفت: ما در این انقلاب و نظام هر وقت به جوانان اعتماد کردیم، نتیجه گرفته‌ایم.

وی بر حمایت از جوانان نخبه و کارآفرین تاکید کرد و افزود: حمایت از جوانان کارآفرین و نجبه و خلاق موجبات رشد و توسعه کشور را فراهم می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان جم در این نشست با تقدیر و تشکر از فرماندار جم بیان داشت: همواره جوانان این دیار با سعی، تلاش، همت، انرژی و استعداد در اوج افتخار و بالای قله پیشرفت و موفقیت بوده‌اند و بدون اغراق توسعه و پیشرفت این دیار را می‌توان به نوعی مرهون تلاش و خلاقیت جوانان دانست.

سید علیرضا سجادی‌زاده افزود: هدف از برگزاری این مراسم تجلیل و قدردانی از زحمات جوانان برومندی است که برای این شهرستان افتخار آفریده و زمینه اعتلای آن را فراهم کرده‌اند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول