اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اوز تاکید کرد

ضرورت تشکیل مجمع شهرداری‌های لارستان

خبرگزاری فارس: شهردار اوز تشکیل مجمع شهرداری‌های لارستان را راهی به سوی اتحاد و خدمت دانست.

ضرورت تشکیل مجمع شهرداری‌های لارستان

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای شهر اوز، مجتبی کریمی در حاشیه برگزاری ششمین جلسه مجمع شهرداری‌های لارستان بزرگ که با حضور بخشدار و رئیس شورای شهر اوز و شهرداران لار، جویم، لطیفی، عماده ده، گراش، اوز، بنارویه، بیرم و خور برگزار شد، اظهار داشت: تشکیل مجمع شهرداری‌های لارستان نمایانگر وحدت و یکپارچگی به قصد تعامل و همکاری برای خدمت به مردم است.

وی با اشاره به این که این مجمع می‌تواند الگویی برای شهرداران کشور باشد، گفت: امید است بتوانیم با اتخاذ تصمیمات کارآمد در رفع مشکلات برای خدمت‌رسانی بهینه به مردم و شهروندان قدمی تأثیرگذار برداریم.

در این جلسه رئیس شورای شهر اوز از شهرداران خواست در مشکلات پیش رو، به یاری یکدیگر بیایند و با تعامل در راستای رفع معضلات جاری دستگاه خود یار یکدیگر باشند.

محمد رسول صباغی تشکیل این مجمع را مثبت ارزیابی کرد.

در ادامه بخشدار اوز با تأکید بر این که می‌توان با تعامل و استفاده از خرد جمعی به اقدامات مهمی دست یافت، ابراز داشت: شهرداران باید فکر درآمد پایدار باشند.

محمدحسین آتش فراز با اشاره به اینکه اکثر شهروندان به نوعی با شهرداری در تماس هستند، خاطرنشان کرد: کارکنان شهرداری باید با حوصله و ادب و اخلاق با شهروندان همراه باشند و به سئوالات آنان پاسخ دهند چراکه این راه جذب درآمد و حضور مردم در شهرداری‌هاست.

وی در پایان گفت: با استفاده از خرد جمعی می‌توان از فرصت‌ها استفاده کرد.

در این جلسه شهرداران به ارائه مطالبی از قبیل نیاز کارکنان شهرداری‌ها به آموزش GLS، ساماندهی اصناف، نظارت بر عملکرد تاکسی تلفنی‌ها، نیازسنجی رشته‌های دانشگاه علمی کاربردی منطبق با نیاز شهرداری، آموزش فرهنگ شهروندی پرداختند.

در پایان از چند پروژه سطح شهر اوز بازدید شد و هر کدام از شهرداران به نقطه نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول