اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله خاتمی:

استقامت ملی راه برون رفت از مشکلات است

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان، استقامت ملت بزرگ ایران را راه برون رفت از مشکلات و فشارهای دشمنان عنوان کرد.

استقامت ملی راه برون رفت از مشکلات است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله سید احمد خاتمی با اشاره به فرازهای مهمی از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار مسئولان نظام اظهار کرد: روح بیانات بسیار روشنگرانه و تحلیلی رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز گذشته این بود که دشمنان ما در پی آن هستند که ما در اصول و آرمان‌های انقلاب تجدیدنظر کنیم، اما به فضل الهی ما پای آرمان‌ها ایستاده‌ایم و شرایط به هرگونه رقم بخورد از آرمان‌ها دست‌بردار نیستیم.

وی همچنین افزود: مجموع بیانات مقام معظم رهبری در این دیدار مهم حول این محور بود که کسانی می‌گویند واقعیت‌های امروز جهانی ما را وادار به تجدیدنظر در اصول و آرمان‌هایمان خواهد کرد که حضرت آقا به این سخن و دیدگاه نادرست پاسخ داده و قاطعانه فرمودند «ملت ایران به فضل الهی، محکم‌تر از گذشته بر روی آرمان‌های خود ایستاده است».

امام جمعه موقت تهران با تاکید بر اینکه فشارها و تحریم‌های دشمنان امر جدیدی نیست، بلکه در طول 33 سال از عمر انقلاب اسلامی بارها و بارها تکرار شده است ابراز داشت: رهبر فرزانه انقلاب در سخنان خویش به نمونه‌هایی در این باره اشاره کرده و فرمودند «با مقاومت و استقامت ملت بزرگ ایران به لطف الهی، دشمنان راه به جایی نمی‌برند.»

وی اضافه کرد: همچون گذشته امروز هم استقامت ملت ما عنصر برون رفت از مشکلاتی خواهد بود که دشمنان در پی تشدید آن‌ها هستند.

آیت‌الله خاتمی همچنین با اشاره به بخشی از بیانات معظم‌له مبنی بر اینکه «دشمنان انقلاب و اسلام سعی می‌کنند با واقعیت‌سازی و واقعیت‌نمایی، مسئولان و مردم را دچار خطا در محاسبات کنند» گفت: همان طور که مقام معظم رهبری نیز تاکید فرمودند ما باید ضمن مشاهده واقعیت‌ها مراقب باشیم که دشمنان برای ما واقعیت‌سازی نکنند و آن چه که واقعیت ندارد را برای ما به عنوان واقعیت جا نزنند.

وی تصریح کرد: به فضل الهی، انقلاب اسلامی ایران در برابر طوفان‌ها ضد ضربه است و به یاری خداوند متعال، این انقلاب و نظام در برابر دشمنان، به پیروزی می‌رسد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول