اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی پایگاه شهر قائم در قم

نمایشگاه فرهنگی هنری «همسفران وصال» برپا شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت گرامیداشت سالروز عملیات فتح المبین هشت نمایشگاه فرهنگی هنری «همسفران وصال» از سوی پایگاه بسیج شهرقائم حوزه شش شهید باهنر قم برگزار شد.

نمایشگاه فرهنگی هنری «همسفران وصال» برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، فرمانده پایگاه بسیج شهر قائم گفت: این نمایشگاه به مناسبت سالروز عملیات فتح هشت و به منظور روایت دلاورمردی‌های جانبازان، شهدا و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس برگزار شده است.

سید رضا موجانی با اعلام اینکه این نمایشگاه به همت بسیجیان پایگاه شهرقائم و با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی ناحیه بسیج امام حسین(ع)، در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شده است گفت: در این نمایشگاه به موضوعاتی از جمله حجاب و عفاف، بیداری اسلامی، آشنایی با شهدا و نیز روشنگری و بصیرت با ارائه کاریکاتورهایی درباره فتنه پرداخته شده است.

وی به اجرای برنامه‌هایی از جمله عملیات راپل و آشنایی با جنگ نوین و جنگ نرم در حاشیه برپایی نمایشگاه اشاره کرد و افزود: در آخرین روز نمایشگاه به یاد شهدای بزرگوار یادواره شهدا برگزار خواهد شد.

موجانی زمان برگزاری نمایشگاه را از سوم مرداد به مدت سه روز، در دو نوبت صبح و عصر و شبها ساعت 21 تا 23 در میدان ولی عصر(عج)، بلوار شهید کبیری جنب ساختمان پایگاه شهر قائم اعلام کرد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول