اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس روابط عمومی منطقه ویژه پارس خبر داد‌

برگزاری جشنواره بزرگ قرآنی حبل‌المتین در عسلویه

خبرگزاری فارس: رئیس روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان منطقه ویژه پارس از برگزاری جشنواره بزرگ قرآنی حبل‌المتین در عسلویه با مشارکت 500 نفر خبر داد.

برگزاری جشنواره بزرگ قرآنی حبل‌المتین در عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه حسین قربانی بعد از ظهر امروز در آیین هماهنگی جشنواره بزرگ حبل‌المتین اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل قرآنی و دینی در سطح جامعه امر مهم و ارزشمندی است و همه باید در این مسیر اهتمام ورزند.

وی افزود: در سطح منطقه ویژه تلاش بسیار زیادی برای گسترش تعالیم اسلامی انجام شده و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

قربانی از برگزاری جشنواره بزرگ قرآنی حبل‌المتین در عسلویه با مشارکت 500 نفر خبر داد و خاطر نشان کرد: سومین جشنواره بزرگ قرآنی حبل‌المتین همزمان با ماه مبارک رمضان با حضور پرشور مؤذنین، قاریان و حافظان قرآن کریم با هدف ترویج فرهنگ قرآنی در منطقه ویژه پارس برگزار می‌شود.

رئیس روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان منطقه ویژه پارس تصریح کرد: این جشنواره در چهار بخش، حفظ (5 جزء)، ترتیل، تحقیق (صوت و لحن) و اذان در روزهای 24 تا 26 رمضان‌المبارک 1433 هجری قمری سال جاری در منطقه ویژه پارس برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند تا 16 مردادماه با مراجعه به روابط عمومی سازمان منطقه ویژه، روابط عمومی شرکت‌های مستقر در پارس جنوبی، اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های دیر و کنگان و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد بخش عسلویه نام‌نویسی کنند.

این مسئول بیان کرد: به قاریان برگزیده، سه کمک هزینه سفر به حج عمره، شش کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، شش کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و ده‌ها جوایز نفیس دیگر اهدا می‌شود.

رئیس روابط عمومی و امور فرهنگی منطقه ویژه پارس یادآور شد: سال گذشته در دومین جشنواره قرآنی حبل‌المتین، 390 نفر از قاریان برجسته بخش عسلویه، شهرستان‌های دیر و کنگان و شرکت‌های نفت، گاز و پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه در سال گذشته در ماه مبارک رمضان حضور داشتند و پیش‌بینی می‌کنیم امسال بیش از 500 نفر در این جشنواره شرکت کنند. 

قربانی اذعان داشت: بدون تردید برگزاری اینگونه جشنواره‌ها، فضای فرهنگی و اجتماعی منطقه پیرامون صنعت نفت را متاثر می‌سازد و موجب تقویت معنویت در بین جوانان عزیز این منطقه می‌شود.

وی گفت: باید دست به دست هم دهیم و فرهنگ اسلامی و قرآنی را در سطح جامعه نهادینه کنیم.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول