اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان:

سیل در ماهنشان گاز 6 روستا را قطع کرد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان گفت: سیل ویرانگر ماهنشان گاز شش روستا این شهرستان را قطع کرد.

سیل در ماهنشان گاز 6 روستا را قطع کرد

سعید عسگریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: با خسارت وارده سیل اخیر به علمک‌های گاز روستاهای ماهنشان، گاز روستاها قطع، ولی با مدیریت صحیح از قطع جریان گاز شهرستان ماهنشان جلوگیری شد.

وی با اعلام اینکه بعد از اعلام حادثه توسط اداره گاز شهر ماهنشان بلافاصله گروه‌های امداد این شرکت برای مهار و افزایش ضریب ایمنی شبکه انتقال گاز به منطقه سیل زده اعزام شدند، افزود: از استان نیز گروه کارشناسی برای بررسی عمق حادثه و برآورد خسارت به منطقه اعزام شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان افزود: در بررسی‌های اولیه از خسارت وارده به علمک‌ها و شبکه گازرسانی، آبگرفتگی ایستگاه CGS ماهنشان، تخریب دیوار ایستگاه و پر شدن گل و لای، بیرون آمدن کل شبکه روستای وهران، 300 متر از خط تغذیه قره‌گل و مادآباد گزارش شده است.

وی همچنین از قطعی گاز روستاهای ایل بلاغ، وهران، ماد آباد، قره باتلاق، برون قشلاق و لیلان به دلیل خسارت وارده به علمک‌های گاز خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم با توجه به شرایط موجود شرایط لازم برای برقراری جریان گاز طبیعی در این مناطق را فراهم کنیم.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول