اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال صورت می‌گیرد

راه‌اندازی 2000 پورت اینترنت پرسرعت در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مخابرات چهارمحال و بختیاری گفت: تا پایان امسال 2 هزار پورت اینترنت پرسرعت در این استان راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی 2000 پورت اینترنت پرسرعت در چهارمحال و بختیاری

علیرضا فتحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: مردم این استان در نخستین روز از ماه مبارک رمضان افزون بر 20 هزار تماس تلفنی با تلفن گویای اوقات شرعی 192 گرفتند.

وی از افزایش 2 هزار پورت اینترنت پرسرعت به شبکه اینترنت این استان در سال‌جاری خبر داد و گفت: در سال گذشته افزون بر 4 هزار و 500 پورت اینترنت در این استان راه‌اندازی شد و در سال‌جاری نیز 6 هزار و 500 پورت اینترنت پرسرعت در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

فتحی خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند برای تهیه پورت اینترنتی به 46 مرکز موجود در سطح این استان مراجعه کنند.

مدیرعامل شرکت مخابرات چهارمحال و بختیاری از اتمام شبکه پوشش موبایل در پروژه مسکن مهر این استان خبر داد و گفت: شهرک منظریه شهرکرد، مسکن مهر بروجن و همچنین پروژه مسکن مهر فرخشهر و هفشجان از نظر پوشش موبایل مشکلی ندارند، ولی از نظر تلفن ثابت شهرک منظریه شهرکرد و مسکن مهر بروجن هنوز به طور کامل اجرا نشده است.

وی ادامه داد: مردم برای اطلاع از برنامه‌های معنوی ماه رمضان با شماره 9722020 می‌توانند به صورت رایگان با خبر شوند.

فتحی در ادامه بر ضرورت توسعه دفاتر خدمات ارتباطی در سطح استان تأکید کرد و گفت: اجرای اصل 44 قانون اساسی و تاکید بر ارائه خدمات به دستگاه‌های اجرایی دولت از طریق پیشخوان و همچنین سهولت و دسترسی به خدمات از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی دفاتر پیشخوان در سطح این استان است.

وی با تأکید بر اینکه باید فرهنگ استفاده از امکانات جدید و نو در حوزه مخابراتی و ارتباطات برای مردم بیان شود، افزود: فناوری اطلاعات از مهم‌ترین اصول در راستای سیاست دولت است برهمین اساس رسانه‌ها و مطبوعات در این زمینه وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

مدیرعامل شرکت مخابرات چهارمحال و بختیاری حرکت به سوی تحقق دولت الکترونیک را یکی از اهداف ضروری دولت دانست و گفت: دستگاه‌های اجرایی در راستای تحقق این هدف باید همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول