اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل وقوع سیل

70 درصد آب شرب املش قطع است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان گفت: 70 درصد آب شرب مشترکان املش و 80 درصد آب شرب مشترکان رحیم‌آباد به دلیل وقوع سیل قطع است.

70 درصد آب شرب املش قطع است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، حمید روشن‌روان عصر امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران گیلان در فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: آب شرب بخش‌هایی از شهرهای رودسر، واجارگاه، کلاچای، رانکوه، املش و رحیم‌آباد قطع است.

وی قطع آب شرب مشترکان رودسر را 20 درصد عنوان کرد و افزود: 30 درصد آب شرب کلاچای، 20 درصد رانکوه، 70 درصد املش و 80 درصد مشترکان رحیم‌آباد قطع است.

روشن‌روان با بیان اینکه چاه‌های آب در شهرهای مذکور وارد مدار شده است، تصریح کرد: برقراری آب شرب شهرهای شرق گیلان به شش روز زمان نیاز دارد.

این مسئول به خسارت 200 میلیون تومانی شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان در املش اشاره کرد و گفت: 2 میلیارد تومان در مجموع به تاسیسات آبرسانی استان در سیل اخیر خسارت وارد شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان نیز در جلسه مذکور گفت: آب شرب 89 روستای رودسر، لنگرود، املش و انزلی از صبح امروز به دلیل وقوع سیل قطع شده بود.

محمدعلی فرامینی با بیان اینکه آب شرب 12 هزار خانوار قطع شده است، افزود: 50 کیلومتر کانال انتقال آب، 20 دهنه چشمه و یک باب مخزن هوایی در سیل اخیر تخریب شده است.

وی از تامین آب 25 روستای آسیب دیده از سیل در مناطق مختلف گیلان خبر داد و بیان کرد: آب شرب 58 روستا با تخریب پل ماچیان در مسیر کلاچای، چابکسر، رودسر و املش قطع شده است.

فرامینی تعداد 44 روستا را در شهرستان رودسر عنوان کرد و افزود: آب شرب 14 روستا در املش نیز قطع شده است.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول