اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان ملکان خبر داد

دستگیری سارق 70 ساله در ملکان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان ملکان از دستگیری سارق 70 ساله سابقه‌دار در شهرستان ملکان خبر داد.

دستگیری سارق 70 ساله در ملکان

مجید زیودار امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ملکان در تشریح این خبر اعلام کرد: عوامل پلیس آگاهی این فرماندهی در حین گشت‌زنی در سطح شهر به شخصی به هویت "ه.م" اهل میاندوآب مظنون شده و نامبرده را دستگیر کردند.

وی گفت: در بازرسی بدنی از وی تعدادی کلید و آچار کشف شد که برای بررسی بیشتر در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت اما وی در تحقیقات اولیه منکر هر نوع جرمی شد.

زیودار افزود: در نهایت عوامل پلیس با جمع‌آوری اطلاعات و استخراج سوابق کیفری نامبرده، وی را وادار به بیان حقیقت کردند که متهم لب به سخن گشوده و به تعداد هفت فقره سرقت از منازل و خانه‌باغ‌ها اعتراف کرد.

وی اظهار کرد: این سارق 70 ساله در ادامه اعترافات اعلام داشت که یک فقره سلاح کمری از شخصی به هویت "س.ج" اهل ملکان خریداری کرده و به مبلغ یک میلیون ریال در شهرستان میاندوآب به فروش رسانده است که چگونگی موضوع از طریق پلیس اطلاعات تحت بررسی است.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکان در ادامه افزود: نامبرده در ادامه اعترافات خود اعلام داشت که اقلام مسروقه را در شهرستان میاندوآب به ضایعات‌فروشی و به راننده یک دستگاه پیکان وانت فروخته و الکتروموتورها را در شهرستان بوکان به شخصی به هویت "}ک-م" برای فروش تحویل داده است.

وی گفت: مراتب اعترافی پیگیری شده و کلیه اموال مسروقه به مالباختگان عودت داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکان در زمینه برخورد پلیس با سارقان تصریح کرد: عوامل پلیس با آمادگی کامل تمام تحرکات برهم‌زنندگان امنیت جامعه را رصد کرده و اجازه نمی‌دهد تا احدی موجب سلب آسایش مردم شود.

وی افزود: مردم می‌توانند کوچک‌ترین عوامل مشکوک را در محله یا منطقه خود در تمام طول شبانه‌‌روز به نیروها گزارش دهند.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول