اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بیمه خدمات درمانی گیلان خبر داد

صدور ماهانه 40 هزار دفترچه بیمه خدمات درمانی در گیلان

خبرگزاری فارس: مدیر کل بیمه خدمات درمانی گیلان از صدور ماهانه 40 هزار دفترچه بیمه خدمات درمانی در این استان خبر داد.

صدور ماهانه 40 هزار دفترچه بیمه خدمات درمانی در گیلان

محمود عاطف‌راد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه گیلان دارای بیش از دو میلیون و 400 هزار نفر جمعیت است، اظهار کرد: 53.9 درصد این جمعیت شهرنشین هستند.

وی، افتتاح بیمه خدمات درمانی گیلان را در سال 57 عنوان کرد و گفت: بیمه خدمات درمانی استان در این سال با هفت اداره افتتاح شد و هم‌اکنون از جمعیت مذکور تعداد یک‌میلیون و 453 هزار نفر زیرپوشش بیمه خدمات درمانی استان هستند که 60 درصد جمعیت را شامل می‌شوند.

این مسئول، با اشاره به زیرپوشش قرار دادن بیماران خاص ابراز کرد: دو هزار و 775 بیمار خاص زیرپوشش بیمه خدمات درمانی استان هستند.

وی با تصریح بر اینکه در ماه 40 هزار دفترچه برای بیماران صادر می‌شود، افزود: در ماه به 953 سند بستری و 485 هزار و 560 اسناد سرپایی رسیدگی می‌شود.

عاطف‌راد اساسی‌ترین جهت‌گیری مدیران را توجه به اصل مشتری‌مداری دانست و تصریح کرد: با توجه به این موضوع، تعداد بیش از یک میلیون و 47 هزار  نفر به طور رایگان زیرپوشش پزشک خانواده در شهر و روستا هستند که هزینه بیمه شدن این تعداد از جمعیت به طور مستقیم توسط دولت پرداخت می‌شود و افراد زیر پوشش تنها دو هزار ریال بابت دفترچه می‌پردازند.

وی، با اشاره به ایجاد میز خدمت در بیمه خدمات درمانی گیلان اظهار کرد: این میز در راستای مصوبه هیئت وزیران و تسریع در ارائه خدمت آسان‌تر به مردم ایجاد شده است.

مدیر کل بیمه خدمات درمانی گیلان، راه‌اندازی میز خدمت را تحولی نوین و تاثیرگذار برای دسترسی مردم به خدمات بیمه درمانی عنوان کرد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول