اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم:

200 ستون منوریل قم نصب شد

خبرگزاری فارس: شهردار قم از نصب 200 ستون برای اجرای فاز اول پروژه منوریل قم خبر داد و گفت: این فاز از پارک‌سوار جنوبی تا میدان مصلی خواهد بود.

200 ستون منوریل قم نصب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد دلبری امروز در بازدید حجت‌الاسلام آشتیانی از پروژه احداث منوریل قم گفت: این پروژه دارای ستون‌ها و سر ستون‌های متعددی است که در کارگاه تهیه شده و توسط متخصصان ایرانی کار‌گذاری می‌شود.

وی تصریح کرد: فاز نخست پروژه منوریل قم تا مصلی قدس احداث می‌شود و در نظر داریم فاز دوم آن را نیز تا شهرک پردیسان احداث کنیم.

شهردار قم در خصوص فاز سوم پروژه منوریل قم اظهار داشت: با توجه به وجود فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بخش سلفچگان، فاز سوم این طرح نیز تا سلفچگان ادامه خواهد داشت که اجرای آن در حال مطالعه است.

دلبری ابراز داشت: سلفچگان یک منطقه ویژه اقتصادی بسیار مهم در کشور است که احداث منوریل می‌تواند ارتباط اقتصادی این منطقه با شهر را دایر کند.

وی تاکید کرد: وجود فرودگاه قم در این منطقه از دیگر ویژگی‌هایی است که با اتصال منوریل به فرودگاه بسیاری از مشکلات برای تردد مسافران رفع می‌شود.

شهردار قم با اشاره به ارتباط شمال به جنوب قم از طریق منوریل گفت: این پروژه می‌تواند در کاهش ترافیک نقش موثری داشته باشد و به عنوان وسیله‌ای مناسب برای عبور و مرور مردم فعالیت کند.

دلبری در خصوص ستون‌های مورد استفاده برای این پروژه اظهار داشت: فاز نخست این پروژه دارای 300 ستون خواهد بود که تاکنون 200 ستون آن نصب شده است.

وی تاکید کرد: این پروژه به عنوان پروژه‌های مهر ماندگار از سوی دولت برای استان قم تعیین شده که امیدواریم تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

حجت الاسلام آشتیانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته به منظور اجرای طرح منوریل قم خواستار اتمام این پروژه در موعد مقرر شد.

وی افزود: باید فازهای دیگر این پروژه نیز اجرایی شود تا مشکلات ترافیکی مردم برطرف شود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول