اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان صورت گرفت

استقبال از قهرمانان تیراندازی آسیا در چالوس

خبرگزاری فارس: ظهر امروز در چالوس و با حضور مسئولان شهرستان از قهرمانان و مدال‌آوران تیم ملی تیراندازی جمهوری اسلامی ایران اعزامی به مسابقات آسیایی دوحه استقبال شد.

استقبال از قهرمانان تیراندازی آسیا در چالوس
به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، بهاره جهاندار، فرناز غزالیان و غزاله جهاندار سه ملی‌پوش تیم ملی تیراندازی کشور بودند که از چالوس در مسابقات آسیایی دوحه شرکت کرده و توانستند به ترتیب مدال طلا، برنز و عنوان چهارمی را از آن خود کردند.
این تیراندازان در رده سنی جوانان در این دوره از مسابقات شرکت کردند که توانستند برای نخستین بار مدال‌های رنگارنگ را در این رشته برای کشور کسب کنند.
تیم‌ملی تیراندازی به‌ اهداف پروازی که به مسابقات آسیایی آزاد قطر اعزام شده بود، 13 مدال رنگارنگ در مسابقات آسیایی دوحه در شرایطی بدست آورد که در مسابقات آسیایی دوره قبل که در کشور کویت برگزار شده بود هیچ مدالی کسب نکرده بود.
صمد خانی با 121 امتیاز به مدال طلای این مسابقات در رشته تراپ جوانان آقایان دست یافت و تیرانداز قزاقستانی رتبه دوم را کسب کرده و پرورش‌نیا موفق به کسب عنوان سوم شد.
در بخش تیمی نیز تیم جمهوری اسلامی ایران با 299 امتیاز عنوان نخست و مدال طلای مسابقات را کسب کرد و قهرمان آسیا شد و تیم های قطر و کویت در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند.
در رشته  تراپ بانوان نیز بهاره جهاندار با پشت سر گذاشتن تمام حریفان و کسب 60 امتیاز مدال طلای این مسابقات را کسب کرد.
تیرانداز هندی دوم و فرناز غزالیان هم‌امتیاز با تیرانداز هندی مدال برنز این مسابقات را کسب کرد.
در بخش تراپ بانوان جوان نیز در دوره قبلی مسابقات هیچ مدالی کسب نشده بود و برای نخستین بار در تاریخ برای کشورمان عنوان طلای مسابقات آسیایی کسب شده است.
در رشته تیراندازی در قسمت تراپ بانوان در رده تیمی تیم بانوان کشورمان پس از کشورهای ژاپن و چین و باکسب 184 امتیاز موفق به کسب مدال برنز این دوره از مسابقات شد.
در این رشته در دوره قبل مسابقات تیم کشورمان موفق به کسب عنوان هشتمی مسابقات شده بود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول