اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وقت انتقام از ویسی فرا رسید

سرعت تراکتور بیشتر است یا پیکان

خبرگزاری فارس: تراکتور مهمان تیم پیکان قزوین شده تا بهترین فرصت برای انتقام تراکتورسازان از ویسی فراهم شود.

سرعت تراکتور بیشتر است یا پیکان

به گزارش خبرگزاری  فارس از تبریز، از هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی مهمان تیم پیکان قزوین است.

تراکتورسازی هفته نخست در تبریز نتوانست از پس مهمان خود، سایپا برآمده و در نهایت تنها به کسب یک امتیاز قناعت کرد. اما پیکان در نخستین بازی خود سنگین‌ترین شکست هفته اول را متحمل شده و در انتهای جدول قرار گرفت. پیکان قزوین مقابل صبای قم با چهار گل شکست خورده تا قمی‌ها حساب خود را با ویسی صاف کرده و حالا نوبت تراکتورسازی است.

تراکتورسازی دو بار متوالی در تبریز مغلوب صبای قم و ویسی شده و دو بازی بدون تماشاگر نیز عوارض شکست به صبا در سال‌های قبل بوده است. طبیعی است که تراکتورسازی در این بازی با انگیزه وارد میدان شده و سعی در کسب سه امتیاز بازی کند.

سابقه بازی‌های دو تیم تنها به چهار بازی محدود شده که حکایت از برتری تیم تراکتورسازی دارد. دو تیم برای نخستین بار در لیگ نهم سال 88 در قزوین به مصاف هم رفتند که این بازی با یک گل به سود میزبان به اتمام رسید. بازی برگشت در تبریز با تک گل فرهاد خیرخواه به سود تراکتورسازی به اتمام رسید.

در لیگ دهم سال 89 تیم تراکتورسازی در بازی رفت در تبریز دو بر یک پیکان را شکست داد. گل‌های تراکتورسازی را آندرانیک تیموریان و علی علیزاده به ثمر رساندند. بازی برگشت نیز در اوایل سال 90 در قزوین با نتیجه دو بر یک به سود تیم تراکتورسازی به اتمام رسید. زننده گل‌های تراکتورسازی در این بازی را محمد ابراهیمی و مهدی کیانی بودند.

سال گذشته به دلیل سقوط پیکان به دسته یک کشور شاهد بازی این دو تیم نبودیم.

در پایان هفته اول، تراکتورسازی با یک امتیاز در میانه‌های جدول قرار داشته و پیکان قزوین بدون امتیاز و تفاضل منفی چهار در آخرین رتبه جای گرفته است.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول