اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان اشتهارد:

طرح نغمه‌های آسمانی در اشتهارد اجرا شد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اشتهارد از برگزاری طرح نغمه‌های آسمانی در این شهرستان خبر داد.

طرح نغمه‌های آسمانی در اشتهارد اجرا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مسعود جمشیدی ظهر امروز در حاشیه برگزاری این طرح در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این طرح می‌تواند نقش مهمی را در توسعه فرهنگ دینی و مذهبی ما داشته باشد.

وی ادامه داد: در این راستا و با اجرای این طرح فرهنگ قرآن خوانی و تلاوت کلام خداوند نیز در بین نوجوانان وجوانان ترویج داده می‌شود.

این مسئول گفت: این طرح در دهه اول ماه مبارک رمضان اجرایی می‌شود که گامی اساسی در جهت توسعه امور و برنامه‌های فرهنگی در این شهرستان است.

وی افزود: نغمه‌های آسمانی طرح روانخوانی سوره یاسین و واقعه است که برای اولین بار در این شهرستان اجرایی شده است.

سرپرست اداره ارشاد اشتهارد تأکید کرد: با فراخوان این مهم بسیاری از جوانان این شهرستان برای شرکت در این طرح ثبت نام کردند که این مهم نشان دهنده علاقه بسیاری از نوجوانان و جوانان به کتاب آسمانی است.

جمشیدی در ادامه سخنان خود به نحوه داوری اجرای این طرح اشاره کرد و افزود: نحوه روخوانی هر شرکت کننده پس از تماس ضبط و توسط داوران بررسی می‌شود.

وی گفت: در پایان برندگان در یکی از محافل انس با قران کریم شهرستان نظرآباد به قید قرعه انتخاب و جوایزی به آنان اعطا می‌شود.

این مسئول برگزاری این گونه برنامه‌های فرهنگی را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: برگزاری  این گونه برنامه‌ها گامی اساسی در جهت انس بیشتر نوجوانان و جوانان با قرآن است.

وی افزود: باید نسل امروز بیشتر با مفاهیم قرآنی آشنا کرده و آنان را تشویق و ترغیب به خواندن آیاتی از قرآن در طول روز نماییم.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اشتهارد گفت: امروز دشمن در نظر دارد تا اعتقادات دینی و مذهبی ما را دچار خدشه کرده و نوک پیکان این طرح شوم را به سمت جوانان و نوجوانان نشانه گرفته است.

جمشیدی ادامه داد: آگاهی دادن به نوجوانان و جوانان و برگزاری این نشست‌ها می‌تواند توطئه‌های شوم دشمنان را خنثی کرده و به خودشان بازگرداند.

وی در پایان از کمک هزینه سفر مشهد مقدس و هدایای نقدی و غیر نقدی دیگر به عنوان بخشی از جوایز این طرح نام برد.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول