اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم ووشو خراسان‌رضوی:

ووشو خراسان‌رضوی در دنیا حرف برای گفتن دارد

خبرگزاری فارس: مربی تیم ووشو خراسان‌رضوی گفت: ووشو خراسان‌رضوی نه تنها در کشور بلکه در دنیا نیز حرف برای گفتن دارد.

ووشو خراسان‌رضوی در دنیا حرف برای گفتن دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، وحید سهراب‌پور اظهار کرد: یکی از نشانه‌های این توانمندی کسب 4 مدال طلا، 6 نقره و 6 برنز توسط تیم ووشو شهرستان طرقبه و شاندیز به نمایندگی از استان در مسابقات قهرمانی کشور در روزهای انتهایی تیرماه سال جاری است.

وی با بیان اینکه ورزش ووشو در استان خراسان‌رضوی مظلوم واقع شده است، ادامه داد: توانمندی و استعداد موجود در ووشوکاران خراسان‌رضوی مستلزم توجه و حمایت بیش از گذشته مسئولان این رشته ورزشی است.

این مسئول با اشاره به تاخیر در راه‌اندازی خانه ووشو استان در مشهد تصریح کرد: طبق صحبت‌های مسئولان مبنی بر احداث این خانه، باید خردادماه سال جاری خانه ووشو خراسان‌رضوی به بهره‌برداری می‌رسید که این امر تاکنون محقق نشده است.

سهراب‌پور درباره سطح مسابقات ووشو قهرمانی کشور گفت: این رقابت‌ها در سطح مطلوب و در تمام رده‌های سنی با قضاوت داوران بین‌المللی در شهر اصفهان برگزار شد و ووشوکاران خراسان‌رضوی نیز با وجود خستگی از طی مسافت با اتوبوس و کمبود امکانات توانستند با جدیت، تلاش و انگیزه مدال‌های مختلف را برای استان به ارمغان آورند.

مربی تیم ووشو خراسان‌رضوی از زحمات تمامی پیشکسوتان فعال در عرصه ورزش ووشو و مسئولان ورزش استان برای اعزام تیم طرقبه شاندیز به این مسابقات تشکر کرد.

وی با بیان اینکه ووشوکاران خراسان‌رضوی خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی استان که در شهریور‌ماه امسال برگزار می‌شود، آماده می‌کنند، افزود: این مسابقات به منظور اعزام تیم استان به مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی ووشو در پایان امسال، برگزار می‌شود.

رئیس سبک چاچوان ووشو شرق کشور در ارتباط با ساماندهی سبک‌های این رشته ورزشی، اظهار داشت: با تدابیر اندیشیده شده از سوی هیئت ووشو خراسان‌رضوی به ویژه ریاست این هیئت، بخشنامه‌هایی در این زمینه صادر شده است که باشگاه‌های ورزشی باید از آن تبعیت کنند.

سهراب‌پور اضافه کرد: تاکنون نظارت و حمایت همه‌جانبه‌ای از سوی هیئت ووشو خراسان‌ رضوی به منظور پیشبرد قوانین موجود در این بخشنامه در باشگاه‌های سطح شهر مشهد و استان صورت گرفته است.

وی با اشاره به لزوم توجه به رده‌های سنی پایه و اهمیت آن در توسعه رشته ووشو در استان گفت: از آذرماه سال گذشته طرح استعدادیابی در مدارس سطح شهر اجرا شده که در این طرح مربیان ووشو با سرکشی به مدارس و تماشای نوع تمرین و ورزش کردن دانش آموزان، افراد مستعد را انتخاب کرده و به باشگاه‌ها معرفی می‌کنند.

انتهای پیام/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول