اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

رمضان بهترین ظرفیت برای شناساندن ترفندهای فرهنگی استکبار است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: ماه مبارک رمضان و حضور آحاد جامعه در مساجد و محافل معنوی بهترین فرصت و ظرفیتی است که می‌توان ترفند استکبار جهانی را در حوزه تربیتی، معرفتی و اخلاقی به خانواده‌ها معرفی کرد.

رمضان بهترین ظرفیت برای شناساندن ترفندهای فرهنگی استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده  صبح امروز در نشست با جمعی از هیئت امنا و روحانیون مساجد در شهر اردبیل با تاکید بر ضرورت ارتقای فرهنگ دینی و امنیت اخلاقی در جامعه ، اظهار داشت: مهمترین آثار و برکات ماه مبارک رمضان سالم‌سازی فضای جامعه از آسیب‌ها و تهدیدهایی است که دشمنان به جد در آن دمیده‌اند و می‌کوشند این فضا را ناامن جلوه دهند.

این مسئول ظرفیت ماه مبارک رمضان را ظرفیت خودسازی و پالایش جامعه از پلشتی‌ها و نابسامانی‌ها توصیف کرد و گفت: ماه مبارک رمضان موسم تقویت روحیه ایمان، تقوا و اصلاح انسان‌هاست به طوری که بر اساس آمار نهادهای انتظامی و قضایی جرم و جنایت در این ماه به حداقل می‌رسد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل بیان کرد: به برکت این ماه و الهام از آموزه‌ها و کلام وحی می‌توان آلودگی‌ها و نابسامانی‌های اجتماعی را زدود و به تقویت روحیه هم‌دلی و وحدت در جامعه کمک کرد.

ستوده تهاجم فرهنگی استکبار جهانی را بسیار وسیع و در عین حال زهرآلود توصیف کرد و گفت: ماه رمضان و فیوضات آن بهترین پادزهر برای این زهر و سم مهلک است که همه خانواده‌ها باید این ماه را فرصت و غنیمت بدانند تا جوانان و نوجوانان ما با برخورداری از روحیه تهذیب و تکامل معنوی و ارزشی خود را از هرگونه بزه و گناه دور کنند.

امام جمعه گرمی نیز در نشست مشابه با بیان اینکه تمام دست‌اندرکاران مساجد و محافل معنوی باید سعی کنند در این فضاها روحیه تعبد و بندگی را ساری و جاری سازند، افزود: هیئت امنای مساجد می‌توانند با انجام تمهیدات لازم و ایجاد فضای معنوی زمینه بهره‌مندی هرچه بیشتر مومنان را از فضای ماه مبارک رمضان به عنوان فرصت ناب بندگی به درگاه خداوند و تهذیب نفس را فراهم کنند.

حجت‌الاسلام یدالله صفری تاثیر روزه را در تقرب به خداوند و دوری از گناه بسیار ارزشمند دانست و ابراز داشت: در این ماه نباید محوریت فرهنگی و ارزشی مساجد که بهترین سد در مقابل تهاجم فرهنگی استکبار است نادیده گرفته شود.

وی برپایی محافل سخنرانی متناسب با ذائقه جوانان و نوجوانان و همچنین برپایی محافل قرآن و تفسیر کلام الهی را حرکت تاثیرگذار و بسیار مثبت توصیف کرد و گفت: خروجی این اقدامات باید به نفع سلامت جامعه باشد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول